Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Hvert år er det samme hjernevridingen når jeg skal tenke på gave til min bror. Han kjøper det han ønsker seg og det er jo håpløst å kjøpe noe til ham. Så kom jeg på at jeg kan jo spørre dere på KG om dere har noen tips?? Han er glad i friluftsliv, spill, jobber mye er sjeldent hjemme og leken av seg. Ideer???
dandy Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Hvert år er det samme hjernevridingen når jeg skal tenke på gave til min bror. Han kjøper det han ønsker seg og det er jo håpløst å kjøpe noe til ham. Så kom jeg på at jeg kan jo spørre dere på KG om dere har noen tips?? Han er glad i friluftsliv, spill, jobber mye er sjeldent hjemme og leken av seg. Ideer??? jeg har samme problemet med min bror som er 30. Jeg har tidligere kjøpt presskanne til ham, brettspill (ticket to ride og sequence er bra), ellers blir det enormt mye t-skjorter! Jeg kjøper gjerne en kul og litt dyrere en, det unner han seg sjelden selv. Han kjøper ofte bøker eller dvder til meg, abonnement på blader, og sist fikk jeg kamera til playstation 3 (som er samboeren min sin, jeg er egentlig ikke så interessert i det men tanken var god!)
Gjest Gjest TS Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Han kjøper ofte bøker eller dvder til meg, abonnement på blader, og sist fikk jeg kamera til playstation 3 (som er samboeren min sin, jeg er egentlig ikke så interessert i det men tanken var god!)
tingeling Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Hva med billetter til noe, feks en konsert/ stand-up eller lignende? Evt noe dere kan gjøre sammen?
Dolly-Betty Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Siste monopol med betalingskort (ikke papirpenger) - dersom han ikke har det da?!? Ellers liker menn i alle aldre gavekort på Elkjøp eller Clas Ohlson!!!
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Dette har jeg erfaring med! Har en eldre bror, og hvert år det samme problemet.... Min bror elsker å få klær, så det går ofte i t-skjorter eller en kul olabukse. Vi kjøper ganske dyre gaver til hverandre, har liksom alltid vært sånn.. Min bror er singel, så han ønsker seg ofte ting og tang til leiligheten også. Her er noen tips: - Green card golf - Lagringsvin - Ny kjele/stekepanne - Kinobilletter og middag - Klær - Sengetøy - Div. pynt til hjemmet / evt. glass/service o.l. - Hagespill - Gavekort
Far til 2 Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Hva med noe han "aldri" gjør. Med det tempoet han har synes det ikke som om dere får så veldig mye tid sammen. Kansje en kino tur med påfølgende middag ? Det er ikke sikkert han blir så veldig glad for det med en gang, men kansje han får opp øynene for andre verdier enn de han har idag ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå