Gjest Gjest_Trallala_* Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Hvor i Stavanger får jeg kjøpt renseprodukter fra MD Formulations? Jeg kjenner til Hud-Han og henne i Tårngalleriet, men de er jo alltid tomme for alt.
Gjest Gjest_Barbarella_* Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Anybody Pluss i Østervåg har, tror jeg.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 vil tipse deg om prettyskin4less.com sender fort og greit.billig.en tredjedel av prisen.
lovenemo Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Vet ikke hva prisene er på linken over meg, men feelunique.com har også md til en billig penge Finner garantert noe på ebay også.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Lurer på om de tilbyr MD FOrm. rimelig på Jåttå vgs i forbindelse med behandling der, de utdanner hudterapauter.
vesla86 Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 (endret) Vet ikke hva prisene er på linken over meg, men feelunique.com har også md til en billig penge Finner garantert noe på ebay også. Prettyskin4less er en del billigere på noe, mens andre ting har så og si lik pris som feelunique. Det man må huske på med prettyskin4less er at frakt ikke er gratis, det koster rundt 10 dollar for det billigste alternativet, men selv medregnet dette blir det ofte billigere enn på feelunique. Så mitt tips er å sjekke begge! Edit: Pakkene kommer ofte raskere fra prettyskin4less også. Endret 13. juli 2009 av vesla86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå