Gå til innhold

Seksuell trim

Fremhevede innlegg

Gjest Aragon
Skrevet

Hei,

jeg lurer på om sex kan brukes som trim mellom to personer. Et par kan ha sex som nødvendig behov men samtidig bruke teknikker for å komme seg i enda bedre form.

Er dere kjent med hvilken teknikker er bra og hvordan man skal utføre dem... :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tja, teknikker og teknikker. Men jeg gikk i hvert fall ned tre kilo på en uke på ferie i Athen. Men da hadde vi ikke mer enn ti timers pause fra sexen per døgn altså :-D

Skrevet
Hei,

jeg lurer på om sex kan brukes som trim mellom to personer. Et par kan ha sex som nødvendig behov men samtidig bruke teknikker for å komme seg i enda bedre form.

Er dere kjent med hvilken teknikker er bra og hvordan man skal utføre dem... :popcorn:

Forbrenner jo kalorier av sex. Jo mer aktiv du er, jo mer forbrenner du vel..F.eks. rir du, forbrenner du mer enn om du ligger der som en madrass. :popcorn:

Skrevet

Der sier seg vel selv at fysisk aktivitet brenner flere kalorier enn å sitte stille? Og sex er jo, for det meste, fysisk aktivitet i en eller annen grad.

Jeg mener forøvrig å ha lest at antallet kalorier man bruker ikke er så mye, sammenliknet med trening/trim/mosjon. Men det vil jo naturligvis variere.

Gjest Gjest_Grete_*
Skrevet

Mener å ha lest at en forbrenner like mye som når en går opp trapper.

Halvtime sex, er en lang trapp...

Så det er bare og hoppe i sengen :sengekos:

grete

Gjest leken
Skrevet

Oi treningskompis fikk en helt ny betydning nå :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...