Gjest Aragon Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Hei, jeg er en ung mann på 25 år og er 180 høy og veier ca. 70 kg. Jeg har i de siste årene bare trent kondis og litt styrke. Jeg ser på meg som slank, men fortsatt har jeg litt fett rundt magen og bryst som jeg egentlig ikke liker. For hvis jeg blir kvitt det lille fettet vil jeg få synlige muskler. Lurer på om hvordan jeg skal legge opp trening og kosthold for å få bedre former på kroppen. I tillegg lurer jeg på om hvordan man får bredere skulder og brystkasse. Ser frem til gode svar. :gjeiper:
Gjest Tigress Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Feitt på skroget må du brenne vekk - anten ved å auke treningsmengda eller ved å minske inntaket, men ikkje så mykje - du vil jo ikkje miste musklar. Breiare skuldre må du trene skuldre og rygg for å få. Sidehev er bra for skuldrane, nedrekk eller pull-ups er bra for breiare rygg. Brystkassa di vil sjå breiere ut med breiare rygg, men for å sjå enda litt større ut må du truleg trene ein del bryst for å få større pecs. Push-ups eller benkpress er løysinga, begge desse er også bra for skuldrane.
stella K Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Hei, jeg er en ung mann på 25 år og er 180 høy og veier ca. 70 kg. Jeg har i de siste årene bare trent kondis og litt styrke. Jeg ser på meg som slank, men fortsatt har jeg litt fett rundt magen og bryst som jeg egentlig ikke liker. For hvis jeg blir kvitt det lille fettet vil jeg få synlige muskler. Lurer på om hvordan jeg skal legge opp trening og kosthold for å få bedre former på kroppen. I tillegg lurer jeg på om hvordan man får bredere skulder og brystkasse. Ser frem til gode svar. :gjeiper: kjør gerilia-kardio
lovenemo Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 www.iform.no alt du trenger å vite om trening, og mer.
Gjest Shelob Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Jeg synes heller du bør bygge på enn å slanke ned. 70 kg er lite på 180 og det lille "laget" med fett tenker jeg går med når energibehovet ditt øker i takt med treningsmengde. Dette så sant kostholdet ditt er bra selvsagt. Is, sjoko og MacD vil ikke gjøre noe for kroppen din. Enig i at iform.no er toppers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå