Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg drikke hvilken som helst juice uten tilsatt sukker ?? (fks den fra rimi)

Kan jeg bruke frossenblanding-frukt å lage meg smoothie av det å eplejuice?

Kanskje dumme spørsmål.. *hihi*

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Kan jeg drikke hvilken som helst juice uten tilsatt sukker ?? (fks den fra rimi)

Kan jeg bruke frossenblanding-frukt å lage meg smoothie av det å eplejuice?

Kanskje dumme spørsmål.. *hihi*

Ja, du kan drikke hva som helst.

Dette da dietten bare er noe tull. Den finnes ikke på noen sykehus.

Ellers er det omtrent like mye sukker i juice enn i Cola. Dog er noe av sukkeret fruktose som som ikke påvirker blodsukkeret, da det er glucose som da måles. Kaloriinnholdet er ikke helt ulikt dog.

Drikk vann og gå over til normal sunn mat med lite fett og sukker. Kombiner dette med mer aktivititet og du kommer dit du vil.

Skrevet
Ja, du kan drikke hva som helst.

Dette da dietten bare er noe tull. Den finnes ikke på noen sykehus.

Ellers er det omtrent like mye sukker i juice enn i Cola. Dog er noe av sukkeret fruktose som som ikke påvirker blodsukkeret, da det er glucose som da måles. Kaloriinnholdet er ikke helt ulikt dog.

Drikk vann og gå over til normal sunn mat med lite fett og sukker. Kombiner dette med mer aktivititet og du kommer dit du vil.

hehe, dette er jeg klar over.. jeg trener hver dag og vet hva som funker for min del.. så var ikke det jeg lurte på.. jeg ville bare få en pangstart på litt ekstra sunt og karbofritt kosthold.. skjeia ut en ukes tid, og ville rense kroppen litt. men tror uansett jeg går tilbake til sunn kost og lite karbohydrater, for blir gal av den suppa allerede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...