Gå til innhold

Hjeeelp meg trenger hjelp med overraskelse

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 20 som trenger hjelp
Skrevet

Kjæresten min og jeg har vært ilag i 1 år og 1 mnd og hun kommer hjem 12 juli fra ferien. nå har vi litt problemer men vil overraske hun med noe spesielt for hun er min engel og vil bevise det for henne ved å gjøre noe fantastisk. Noen forslag hva jeg kan gjøre for å få henne til å bli den glaeste personen den dagen.

Noen forslag på parfymer som er skikkkkkelig gode, prisen er ingenting å si på for hun fortjener det.

fikk ideen til å skrive her for hun er medlem og har fått god hjelp til spørsmål og svar :)

trenger virkelig hjelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs vel litt på hva du tenker med å overraske :) Nå som det er så fint vær, hvorfor ikke gjøre noe ute, som en sykkeltur hvor du kan pakke ned litt mat så kan dere ha piknik ved en strand/park? Hente henne på flyplassen hvis hun flyr osv :)

Skrevet
Kjæresten min og jeg har vært ilag i 1 år og 1 mnd og hun kommer hjem 12 juli fra ferien. nå har vi litt problemer men vil overraske hun med noe spesielt for hun er min engel og vil bevise det for henne ved å gjøre noe fantastisk. Noen forslag hva jeg kan gjøre for å få henne til å bli den glaeste personen den dagen.

Noen forslag på parfymer som er skikkkkkelig gode, prisen er ingenting å si på for hun fortjener det.

fikk ideen til å skrive her for hun er medlem og har fått god hjelp til spørsmål og svar :)

trenger virkelig hjelp..

Clean-parfymer er veldig bra, og lukter fantastisk. Clean

De koster rundt kr 4-500. Hvis du vil imponere, så kan du si at Bree i frustrerte fruer bruker denne privat. Det finnes til både menn og kvinner, så kanskje du skulle kjøpe en til deg selv også :)

Ellers så kan du kjøpe et fint halskjede. Ingen jenter kan jo motstå det... Kanskje sett med halsbånd, ørepynt og ring? Da får hun en ring også på en uformell måte. Alle jenter har jo lyst til å få en ring av kjæresten... Ikke sånn "vil du gifte deg med meg ring" nødvendigvis... Mange menn er redd for at det skal misoppfattes, og gir da aldri ringer til damene sine før de skal fri. Jeg har enda ikke fått ring av min kjære enda vi har vært sammen i to år. Men har fått ørten halsbånd :) Koselig det også da! :)

En søt bamse med fint budskap på er også kos da. I fjor sommer fikk jeg en Bamse-Tweedy som lå på en rosa ute der det stod "Always in my dreams" Har den alltid i senga og ser på den når jeg savner kjæresten min.

Håper du likte noen av tipsene :) Lykke til. Tror hun får den beste gaven med å se deg da. Det er jo derfor hun vil komme!

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Vi har ikke vært sammen så lenge da.. Bor jo så å si der og har egen nøkkel!

Jeg var hjemme hos min kjæreste og rydda, vaska, pyntet litt med lys og planter! Så kjøpte jeg et kjempefint sengesett som jeg vasket og la på senga til oss=)

Han ble jo kjempeglad for det!

Hvis det ikke går av forskjellige grunner så er det jo mye annet fint å gjøre og da.. Et fint smykke er jo alltid midt i blinken! En slags behandling på spa da?

Spandere go middag på en resturant?

Hilsen Trine=)

Skrevet

Jeg har også rydda og sånn :ler:

Har rydda, støvsugd, kjøpt blomster osv. Men det er sånn jeg kan gjøre når som helst.

Jeg ville blitt glad om kjæresten min tok meg med ut på middag, nå er det jo muligheter for å sitte ute på Egon f.eks :) Og om man så får et smykke, parfyme ++..

Også er det jo koselig å komme hjem til kjæresten, kose på et rent og pent rom med stearinlys :happy:

Også kan man jo eventuelt dra på kino eller se en film hjemme :)

Gjest gutt 20
Skrevet
Jeg har også rydda og sånn :ler:

Har rydda, støvsugd, kjøpt blomster osv. Men det er sånn jeg kan gjøre når som helst.

Jeg ville blitt glad om kjæresten min tok meg med ut på middag, nå er det jo muligheter for å sitte ute på Egon f.eks :) Og om man så får et smykke, parfyme ++..

Også er det jo koselig å komme hjem til kjæresten, kose på et rent og pent rom med stearinlys :happy:

Også kan man jo eventuelt dra på kino eller se en film hjemme :)

Kjæresten min dumpet meg idag... men takk for tipsene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...