Gå til innhold

hunden min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vil bare skrive litt om den fantastiske mannen i mitt liv.

han er en 4 år gammel border collie som heter Fanta.

han er den mest trofaste og vakreste hunden jeg noen gang har sett.

han trøster meg når jeg er lei meg og passer på meg når jeg er redd.

han har bevist at han ville ofret sitt liv for meg. og jeg ville nok gjort det for han om jeg måtte.

han ligger alltid ved bena mine. han følger etter meg overalt.

han gjør som jeg sier, selv om han ikke alltid har så innmari lyst til det.

selv om han bare er 4 år , har jeg begynt å grue meg til den dagen han ikke er her mer... ennå jeg vet at han sikkert har mange mange gode år igjen.

fanta min er et fullverdig familie medlem. .. selv om så mange mennesker bare vil si: han er bare en hund. ... så er han likevel mitt hjerte..

håper alle her på K.G får en flott sommer med både 2 og 4 bente familie medlemmer :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God sommer til deg også :)

Setter så utolig pris på vofsen og pusekatten min jeg også.

Vi er heldige som har og kan ha dyr.

Kos deg masse i sommer :klem:

Skrevet

takk takk :D

ja, tenk så trist livet hadde vært uten dem !

Skrevet
takk takk :D

ja, tenk så trist livet hadde vært uten dem !

Vet akkurat hva du mener- en hund i livet gjør livet enda bedre... Idag måtte min nydelige boxergutt bøte med livet. Det har vært så mange tårer...

Han har fulgt meg i tykt og tynt i 8,5 år. Den beste turkompisen i verden og den aller snilleste. Jeg får ny valp i september, men akkurat nå føles det bare urettferdig mot min snille og vakre boxergutt. Trøsten er at han ikke har det vondt lengre og at han har hatt et veldig godt liv.

Blir så glad når jeg leser innlegg som dine - vet akkurat hva du føler:)

Kos deg med hunden din - den har du i mange år til. God sommer til deg og hunden din:)

Skrevet

:hug: utrolig leit å høre om gutten din.

det er så vondt å miste dem. har måtte avlive et par stykker selv.. han ene ble 15 år , han andre ble bare 6 ..

er like vondt hver gang.

du har lov til å føle at det er urettferdig nå.. noe annet hadde jo vært rart. det er lov å sørge over å miste en man er glad i , dyr eller menneske..

sitter her å lurer på hvor pusemannen min er,, han har ikke kommet hjem i dag, det pleier han å gjøre, men han dukker nok opp i morgen :)

når du får den nye valpen din i september, vil du nok bli like glad i den :) selv om det virker umulig akkurat nå.

Skrevet

Jeg er også ubeskrivelig glad i dyrene mine, og særlig hunden. Hunden er menneskets beste venn, det er det ingen tvil om. Det er liksom han og jeg, i gode og onde dager hehe. :hjerte: Begynner allerede å grue meg til den dagen han ikke finnes mer jeg også. Jeg har både barn og mann, men hunden føles som et fullverdig familiemedlem som jeg har utrolig sterke følelser for. Og det er gjensidig. :rødme: Nesten skummelt at det går an å bli så glad i et vesen som bare lever i 12-13 år.

Skrevet
jeg vil bare skrive litt om den fantastiske mannen i mitt liv.

han er en 4 år gammel border collie som heter Fanta.

han er den mest trofaste og vakreste hunden jeg noen gang har sett.

han trøster meg når jeg er lei meg og passer på meg når jeg er redd.

han har bevist at han ville ofret sitt liv for meg. og jeg ville nok gjort det for han om jeg måtte.

han ligger alltid ved bena mine. han følger etter meg overalt.

han gjør som jeg sier, selv om han ikke alltid har så innmari lyst til det.

selv om han bare er 4 år , har jeg begynt å grue meg til den dagen han ikke er her mer... ennå jeg vet at han sikkert har mange mange gode år igjen.

fanta min er et fullverdig familie medlem. .. selv om så mange mennesker bare vil si: han er bare en hund. ... så er han likevel mitt hjerte..

håper alle her på K.G får en flott sommer med både 2 og 4 bente familie medlemmer :D

:)

Just to make sure, Cola was the one who hurt you right? :fnise:

Skrevet

hihi jepp!

Skrevet
hihi jepp!

Er det derfor han ikke har fått en tråd også?

Uansett: Hunder er fantastiske dyr. :hund:

Skrevet

hihi ja.. han er litt svartelistet!

Skrevet
hihi ja.. han er litt svartelistet!

Stakkars. :fnise:

Skrevet
:hjerte: i han likevel..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...