Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg reiser snart utenlands for en lang periode og trenger pakketips. Kofferten min er ikke langt fra full når jeg skal være borte i en liten uke, så... Hvilken koffert er den største på markedet? Har hørt at man bør vakumpakke. Hvordan gjør man det, og er det veldig stor forskjell på hvor mye plass klær tar da i forhold til vanlig pakking? Setter det seg rar lukt i klærne da, eller blir de skrukkete etc? Andre måter å pakke på, som gjør at det blir plass til mer? Har ikke lyst til å drasse med to kofferter, men må jeg så må jeg... Håper noen her har gode råd
Gjest Samskeyti Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Det er lurt å rulle klærne kjempehardt sammen i stedet for å brette dem. Det tar mindre plass, og de blir ikke like skrukkete Hvis du skal vakuumpakke må du kjøpe spesielle poser til dette, som du så putter klærne inni, og bruker et eller annet (som kanskje medfølger?) til å suge lufta ut av posen. Har ikke prøvd det selv, men hørt fra venner at det skal funke veldig bra! Lykke til med pakkinga, og glem ikke antibac
Gjest Samskeyti Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Forresten: har ikke så god greie akkurat på kofferttyper, men for min egen del har jeg lyst til å investere i en sånn koffert som har "uttrekkbart" stoff øverst, som tøyes ut etter behov, om du skjønner? Da blir det vel kjempegod plass i kofferten?
Monarabb Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Å rulle klærne tar mindre plass enn å brette dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå