Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Når kan kattunger få noe annet enn morsmelkerstatning når de ikke får morsmelk av kattemor?
spezitas Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Hvor gamle er kattungene, og eter de selv? Hvorfor får de ikke melk av kattemor lengre?
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Hvor gamle er kattungene, og eter de selv? Hvorfor får de ikke melk av kattemor lengre? De er 4 uker. De er kattunger som jeg har funnet utenfor huset. Kattemor har jeg ikke sett dessverre.
Gjest ts Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Den ene spiser selv, mens den andre er litt dårligere til det og får flaske.
spezitas Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Hei igjen Du bør fortsette med å gi dem morsmelkerstatning på flaske eller i sprøyte en stund til. Syntes de var litt vel unge til å avvennes med det ennå. Sett gjerne frem en skål med morsmelkerstetniong ves siden av maten, slik at de oppmuntres til å drikke selv, og når de har full kontroll på det, kan du vurdere avvenning Sett gjerne frem en skål med vann ved siden av også.
Gjest Glør Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 De kan spise selv fra 4-5 ukers alder, men du bør gi morsmelkerstatning ved siden av, til de er rundt 8 uker.
Gjest ts Skrevet 4. juli 2009 #7 Skrevet 4. juli 2009 De kan spise selv fra 4-5 ukers alder, men du bør gi morsmelkerstatning ved siden av, til de er rundt 8 uker. Det som er så rart er at nå, etter at nå vil de plutselig nesten ikke ha morsmelkerstatning, De drikker litt hver, men svært lite. Virker nesten som om de drikker det bare for kosens skyld. Ellers syns jeg generelt de spiser svært lite om dagen. Kan det være varmen som gjør det?? De er ellers svært aktive..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå