Gjest nybegynner Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 1. Tamron 18-270 ? med bildestab. Hva med 250? (uten?) 2. Sigma 18-200 mm ? 3. Andre forslag? Ikke råd til Nikkor 18-200 til ca 6000 kr.
Aftensol Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Jeg er veldig fornøyd med tamron objektivene mine. Og har du et 18-270 objektiv så har du et du kan bruke til det aller meste både inne og ute... Og når det er såpass lang zoom på, så ville jeg absolutt ha gått for det med bildestabilisator. Hvis du ikke har det og skal zoome helt inn så trenger du enten å støtte deg på noe, eller bruke stativ, det trenger du ikke i så stor grad hvis du har bildestabilisator... (spørs litt på fotografen også da )
Gjest ts Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Jeg er veldig fornøyd med tamron objektivene mine. Og har du et 18-270 objektiv så har du et du kan bruke til det aller meste både inne og ute... Og når det er såpass lang zoom på, så ville jeg absolutt ha gått for det med bildestabilisator. Hvis du ikke har det og skal zoome helt inn så trenger du enten å støtte deg på noe, eller bruke stativ, det trenger du ikke i så stor grad hvis du har bildestabilisator... (spørs litt på fotografen også da ) Har nå kjøpt 18-270. Veeeldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå