Gjest Gjest_brud_* Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har tenkt på å kjøpe en gjestebok. Synes ideén er fin, men lurer på om det blir noen suksess når det kommer til stykket.... Hadde du gjestebok i ditt bryllup, og ble den brukt?
Jade Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Vi hadde gjestebok. Et fint A5-album med svarte sider (brukte sølvpenn). Vi fikk mange koselige hilsener som er kjekke å lese i etterkant. Vi hadde annenhver side tom slik at vi kan lime inn bilder av gjestene som har skrevet på motsatt side.
leirbål Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har opplevet at gjesteboken og en penn gjerne blir sendt rundt fra bord til bord under kaffen. Da skriver de fleste. Spør noen av de inviterte på forhånd om de vil sørge for at dette blir gjort.
Vera Vinge Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Jeg hadde ikke ordnet med gjestebok, men forloveren min hadde laget en bok og limt inn bilder av oss, som hun sendte rundt til vennene våre slik at de kunne skrive en hilsen. Veldig koselig å lese i ettertid.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Vi hadde også gjestebok men måtte "mase" på gjestene for å minne dem på å skrive i boken. Mange som har skrevet på samme side så ble ikke så mye ut av det til slutt, så lurt å gjøre som en annen her å skrive på annen hver side å lime inn bilder mellom.
MarianneE Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Vi hadde og gjestebok, og den er kjempe koselig å lese i. Allegjestene skrev ikke hilsen, men de som kom med er kjære minner. De sidene som ble igjen brukte vi til å lime inn kort som fulgte med presangene.
øyenstikker Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Vi hadde en ramme fra ikea. (Sånn med 3 bilder på rad i) Der hadde vi bilder av oss i, så kunne gjestene skrive på parspatouret rundt. etter bryllupet hadde vi inni 3 brudebilder av oss. Menge som har vært hjem til oss har blitt stående å se å lese på dette;-) Syns det er bedreå kombinere med bilder på veggen, enn om det hadde vært en bok som lå i en skuff...
Concertina Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Syns det er bedreå kombinere med bilder på veggen, enn om det hadde vært en bok som lå i en skuff... Smak og behag det, jeg foretrekker absolutt gjestebok da en slik ramme ikke er noe jeg ville hengt opp på veggen (men så skal vi ikke ha brudebildene våre på veggen heller...) Vi skal ha gjestebok ja, søsteren min har fått i oppgave å ta bilde av alle gjestene, så skal vi be folk om å skrive på annenhver side slik at det plass til bilde Tror det blir et hyggelig minne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå