Gjest Mann35 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Hei.. Jeg sitter her nå på hytta. Har akkurat kommet inn fra et bad og soling. Jeg er her for meg selv for å pusse opp litt i noen dager. Saken er at jeg jobbet hele dagen her i varmen. Tenkte jeg skulle ta meg et bad, siden jeg ble ganske så svett av jobbingen. Så jeg gikk ned til vannet, kledde av meg og hoppet uti. Hytten ligger langt fra folk så det er ikke uvanlig at jeg bader naken her. Vannet var ikke så veldig varmt, så det ble en rask dukkert. Etter på la jeg meg ned der i solen og bare kulet den helt ned. Etter litt ble det varmt og jeg ble litt varm på fler måter, så jeg koset meg litt. Men så kom jeg opp til hytten. På døren hang det en lappe (papp plate) fra noe rask som jeg hadde liggende. Der sto det. Takker så mye for den deilige oppvisningen. Jeg likte det virkelig! Hilsen en kvinne. Samme tid og samme sted i morgen kanskje? Hjelp tenkte jeg. Noen har sett meg.. Aldri igjen Nå har jeg kommet over sjokket. Det som nå gnager, er at tanken er veldig opphissende faktisk. hvor dumt er det av meg og gjøre det igjen i morgen. Lysten sier en ting og fornuften sier noe annet, lavt... men ??? Kan jo være en gammel dame på 70år...
Aftensol Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Hva med å bare sitte der og se an damen først? Eventuelt gjemme deg for å se hvem det var...? Så hvis du liker det du ser, så er det fritt frem for resten
Gjest Mann35 Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Ja, men. mente hun ikke bare at hun ville se da tro. Tror du det kan være en invitasjon for sex. Kanskje gjemme meg og se hvem som kommer. Men hun kunne jo ha vært lang unna med kikkert, lite trolig.. Det er ganske mye skog og plasser å gjemme seg på her, så jeg trenger ikke oppdage henne. Går kanskje glipp av alt og da.. jeg vet da F jeg.. Det er bare så rart opphissende å tenke på. Varmen gjør en litt rar føler jeg. Hjelp.. :-) Mann35
Gjest Gjest_Jente28_* Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 jeg ville ha funnet dette veldig opphissende. Det er vel en liten fantasi som jeg har. Oppdage en kjekk mann som ligger i solen og onanerer, bare ha en bikini på meg, så jeg kan beføle meg og nyte synet. for så og bli oppdaget av han.
Lena80 Skrevet 1. september 2010 #6 Skrevet 1. september 2010 Å oppdaget en vakker mann eller jente på en slik måte. hadde vært helt fint :-)
Gjest naturist også Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Hva med å bare sitte der og se an damen først? Eventuelt gjemme deg for å se hvem det var...? Så hvis du liker det du ser, så er det fritt frem for resten E-N-I-G... Du har da ikke gjort noe ulovlig. Helt lovlig å sole seg naken, hvis man ikke "forstyrrer den offentlige orden", og det gjør da ingen ute i Guds frie natur. Litt kåte blir vel alle ute i varmen. Uansett kjønn. Ville blitt litt pirret selv, hvis jeg så naken mann som trakk seg litt i løken. Ville kikket, men det er da like "uhøflig" som å dra den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå