Gjest Gjest_jente22_* Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Hva kan man gjøre for de små i varmen? Jeg har to kaniner og en valp, og spesielt valpen er helt utslitt. Hun sover/slapper av nesten hele døgnet og er tydelig veldig varm. Hun orker ikke særlig mye tur stakkars, så det blir bare lufteturer. Har på en vifte hele tiden for å forsøke å få litt sirkulasjon i leiligheten, har vann fremme til henne og alt, men lurer på om det er noe mer jeg kan gjøre? Til kaninene har jeg lagt inn en 1 1/2 l flaske med is i, for at de kunne legge seg inntil den når de blir varme, men den tygde de hull på og hadde plutselig 1 1/2 l vann i buret.
NoAngel Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 er vel ikke så mye vi kan gjøre.. passe på at de har skygge og vann.. jeg spyler hundene mine med hage slangen på dagtid når de er for varme..
minienthe Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 dynk et håndkle i kaldt vann, vri det opp og legg det over dyret. katta mi elsker dette når det er på det varmeste selv om han var skeptisk i starten.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 dynk et håndkle i kaldt vann, vri det opp og legg det over dyret. katta mi elsker dette når det er på det varmeste selv om han var skeptisk i starten. He he... må prøve dette.
Sofie1 Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 He he... må prøve dette. Ja det hjelper. Jeg tar en kald og våt klut og vasker kattene mine med og de synes det er deilig! Maler og koser seg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå