Gjest Susie 16 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg kom akkurat hjem fra en tre ukers ferie hvor jeg traff en søt og kjekk gresk gutt ganske tilig (han er 19).... Vi hadde det så morro sammen også mange seriøse samtaler. Savner han så begynner nesten grine når jeg snakker med han på tlf, mne vil ikke vise han det for da gidder han ikke kontakte mer tror jeg. Vil møte han snart igjen Men vil ikke mase på han. Det verste greske gutter vet er masing, grining, savning og sjalusi har jeg hørt, det sa han og. Hjeeelp, jeg vil ikke være som alle andre bitchy grinejenter!
Gjest Brutal Berte Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Det verste greske gutter vet er masing, grining, savning og sjalusi har jeg hørt, det sa han og. Og det beste de vet er søte jenter på ferie. Så får de et kort og søtt forhold uten at det behøver å gå ut over hverdagen deres. Husk det som et koselig sommerminne, og glem han. Så slipper du å grine, mase og være sjalu.
Gjest også brutal Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Må si meg enig i brutal berte sitt innlegg, husk at du er nr xx i rekken av jenter han er sammen med i sommer. Han savner deg nok ikke så mye som du savner ham, for han er i full sving med neste søte jente allerede. Synd å si det rett ut, men bedre du får vite det nå, tror jeg.
Gjest ikke fult så brutal, men realist Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Jeg må nesten legge til at dette ikke er spesielt typisk for greske gutter, det er slik overalt hvor unge jenter reiser på ferie. Jeg skjønner at du er forelska, og at du tenker drømmende tilbake til dype samtaler i solnedgang, men en fyr som sier til deg at det verste han veit er "masing, grining, savning og sjalusi" er ikke ute etter å ha mer kontakt med deg. En fyr som er forelska liker faktisk å høre deg si at du savner han, si at du er litt sjalu, de syns til og med litt grining kan være ok. Han her vil at du skal la han være i fred, og syns det var greiere å si det sånn enn å si det rett ut.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Jeg savnet også mine ferieflørter før, men det gikk over et en stund... For tre år siden flyttet jeg til et sted i Norge hvor mange ferierer, både nordmenn og utlendinger. Jeg traff forskjellige gutter og hadde det gøy med de mens de var der, viste de fine steder utenfor de typiske turiststedene osv... Han ene sa etter en stund at han var veldig betatt, nesten forelsket i meg. Mens jeg bare hadde det morsomt og hyggelig den stunden jeg visste ferien hans varte. Jeg har jo mine hverdagslige sysler her, for meg er det ikke et feriested. Jeg møter maange ferierende, men de ferierende møter ikke så mange på feriestedet sitt. De husker derfor masse om meg, men neste gang jeg ser de kjenner jeg de kanskje ikke igjen engang. Noen ganger føler jeg oppriktig at et ordentlig vennskap starter, og en gang forelsket jeg meg, men som regel er det bare gøy mens det står på. Nå vet jeg hvordan greske gutter har det. Synes det er bra de er ærlige om at de ikke orker sutring og mas etter å ha vært med en ferieflørt i en uke eller tre. Dere bor på helt forskjellige steder, dere blir egentlig ikke ordentlig kjent, de tar det som en selvfølge at det ender når du reiser hjem. Som oftest... Men med noen unntak. Du må bare å leve livet ditt her hjemme, la han ta kontakt først så du ser at han er interessert hvis han er det, og ikke bare føler at han må svare deg.
kristian82 Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Jeg kom akkurat hjem fra en tre ukers ferie hvor jeg traff en søt og kjekk gresk gutt ganske tilig (han er 19).... Vi hadde det så morro sammen også mange seriøse samtaler. Savner han så begynner nesten grine når jeg snakker med han på tlf, mne vil ikke vise han det for da gidder han ikke kontakte mer tror jeg. Vil møte han snart igjen Men vil ikke mase på han. Det verste greske gutter vet er masing, grining, savning og sjalusi har jeg hørt, det sa han og. Hjeeelp, jeg vil ikke være som alle andre bitchy grinejenter! Håper du ikke hadde ubeskyttet sex.....
Gjest TS Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Håper du ikke hadde ubeskyttet sex..... Nei er du gæærn! Jeg ligger ikke med folk jeg ikke er kjæreste med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå