Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Bare av ren nysgjerrighet, hva hadde dere valgt hvis dere måtte velge mellom: 1. gå med jeans hele tiden? eller aldri få gå med jeans igjen? 2. høye hæler 24/7? eller bare få gå med flip flps?
Vera Vinge Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 1. Uten tvil aldri gå med jeans igjen. Bruker mye skjørt og kjoler, så det hadde ikke vært et stort tap. 2. Jeg velger her komfort. Men hvis man med flip flops, mener type Adidas-slipperser, skulle jeg heller klart å pine meg gjennom de neste 60 årene.
angeleyes Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Jeg hadde valgt å gå med jeans hele tiden. Det er det jeg bruker mest selv om det nå er langt fra hele tiden. Den andre er litt verre. Tror jeg hadde valgt flipflops.
Ether Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Ville nok bruke jeans hele tiden. Er liksom det jeg bruker mest. Jeg er ikke så veldig glad i høye hæler, men når det er det eller bare flip-flops, så velger jeg hæl. Da er det i alle fall plass til variasjon og vinter/sommersko.
Gjest SmallTalk Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 1. Jeans hele tiden. 2. Flip-flops. Har totalforbud mot å bruke høye heler til annet enn pent, og helst ikke da en gang.
Tonka Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Hah! Fantastisk spørsmål! 1. Ouch... Valgets kval... Jeg elsker jeans... Men kan ikke falle meg inn å dra på meg et par på en dag som i dag... Jeg velger å ta det for gitt at jeg kan klippe av 70 prosent av lengden på jeansene mine hvis jeg ønsker det (lage shorts), syn dem om til korte jeansskjørt eller beholde dem som de er, og går for valgmulighet nummer 1 - jeans for evig og alltid. 2. Her er det ingen tvil. Flipflops er både stygt og ubehagelig, mens høye hæler kommer i alle varianter - I'll go for the high heels! Du må jo svare selv også da, TS!
Anglofil Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 1. Gå med jeans hele tiden. 2. Flip-flops. Mvh Yvonne
Gjest TS Skrevet 4. juli 2009 #8 Skrevet 4. juli 2009 Trådstarter her: 1. Jeans, hadde ikke klart meg uten. 2. denne er vanskelig, men går for heels da det er mer anvennelig året rundt.
Morea Skrevet 5. juli 2009 #9 Skrevet 5. juli 2009 1. aldri mer jeans (bruker det, men ikke ofte. Kan være fint på noen, men nei) 2. hæler helt klart (flip flops bruker jeg ikke til butikken nå engang, bare på stranda, men nå er jeg nok laaangt mer jålete enn det som er normalt, og sunt...)
Gjest emmeline Skrevet 5. juli 2009 #10 Skrevet 5. juli 2009 Jeg ville valgt: 1. aldri få gå med jeans igjen 2. høye hæler 24/7
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #11 Skrevet 7. juli 2009 1. Jeg går med jeans hele tiden uansett, så den er grei. 2. To dårlige alternativer syns jeg. Jeg går verken i høye heler eller flip flops, så det blir vanskelig å velge. Ettersom foten venner seg til høye heler, tror jeg at jeg velger det. Flip flops i slaps virker ikke særlig fristende i hvert fall.
Bellatrix Skrevet 7. juli 2009 #12 Skrevet 7. juli 2009 Bare av ren nysgjerrighet, hva hadde dere valgt hvis dere måtte velge mellom: 1. gå med jeans hele tiden? eller aldri få gå med jeans igjen? 2. høye hæler 24/7? eller bare få gå med flip flps? 1. Aldri jeans. 2. Flip flops.
Gjest Tigress Skrevet 7. juli 2009 #13 Skrevet 7. juli 2009 1. Aldri meir jeans, sjølv om kjærasten ville hata det. 2. Flip-flops. Eg har allereie 7 par Havaianas og elskar dei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå