Gå til innhold

Har ikke fått regning.

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

For litt over et år siden så sluttet jeg med behandling hos fysioterapeuten. Jeg skulle få regning tilsendt, men jeg har ikke fått det.

Bør jeg ta kontakt, eller skal jeg bare "dritte" i det?

Ærlighet varer jo lengst, men.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være ærlig hadde jeg krysset fingrene og satset på at den ikke kom - og ikke sagt noenting. Det er jo faktisk ikke ditt problem at de ikke har orden på faktureringssystemet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde d vært meg, hadde jeg glemt d forlengst. Hadde vel bynt å lure på hva d var hvis regningen kom først etter ett år!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig burde du ta kontakt å få betalt det du skylder! Du har jo ikke glemt det, så late som dette blir for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan "ta" deg for å ikke betale regningen (ettersom du ikke har fått den). Bare glem den du, det har sikkert skjedd noe feil i datasystemet eller noe.

Vi kjøpte, for et par år siden, veldig mye i forbindelse med flytting (møbler, hvitevarer, materialer m.m.) og det kom regninger daglig.

Faktisk er det en leverandør som vi mener har glemt oss. Men vi er ikke sikre. Litt dumt å ringe dem for å spørre liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å være ærlig hadde jeg krysset fingrene og satset på at den ikke kom - og ikke sagt noenting. Det er jo faktisk ikke ditt problem at de ikke har orden på faktureringssystemet sitt.

Jeg hadde gjordt som kaktus, krysset fingrene... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pass på at du har penger hvis regningen kommer. Ellers ville jeg ikke sagt fra.

Sånn ville jeg og gjort det. Hatt pengene litt i bakhånd, men ikke sagt fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre dette enkelt: En kompis av meg mistenkte at han skulle betalt 500 kroner mer i skatt når oppgjøret kom. Han ringte (var ærlig), selvangivelsen hans ble gjennomgått på nytt, og resultatet ble en smell på snaut 32000.

Moralen her må da bli at så lenge du kan snike deg rundt i krokene og være usynlig, er det ikke no vits i å prøve noe annet.

Ha pengene i bakhånd, tilfellerottefelle, et par års tid. Etter det er det så og si ingen mulighet for at du får et krav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...