Gå til innhold

Ikke møte i bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ikke respektere svarfristen er sløvt. Likevel synes jeg det er litt skummelt at grunner for avbud skal kategoriseres beinhardt etter "godkjent/ikke godkjent". Hvorfor folk melder avbud har da ingen andre noe med! Det er en invitasjon dette er snak om, og ikke innkallelse til verneplikt hvor man må lyve på seg psykiske lidelser for å slippe unna. Vil/kan man ikke så sier man ifra på en høflig måte og antar at den saken er grei.

Helt enig med deg. Vi giftet oss nå på lørdag- og fikk beskjed under fotograferingen at en av venninnene mine var blitt syk og ikke kunne komme.

Ja, dette må være ei fæl venninne som kunne tillate seg å bli syk på dagen din...

Skrevet
Det var også noen som takket ja, og ikke kom, og uken etter mens vi var på bryllupsreise var det noen som sendte sms om at de ikke kunne komme likevel.

Hadde nesten vært fristende å sende de regning på maten som gikk i søpla :/

Gjest Gjest
Skrevet

Personlig synes jeg at S.U skal respekteres, man skal gi svar innen fristen. Men brudeparet må også respektere svaret de får, uansett hvor teit og dårlig begrunnet det er.. Det er sjeldent noe som har direkte med brudeparet å gjøre som gjør at folk ikke vil/ikke kan komme selv om det kanskje kan føles slik der og da..

Folk er så forskjellige.. i vårt bryllup var det noen som truet med å ikke komme fordi vi ikke hadde invitert alle stebarna til et vennepar av foreldrene til min mann. Vi hadde invitert de 2 barna vi kjenner *litt*, samt moren og stefaren dems. Stefaren sine to barn hadde vi bare møtt 1 gang tidligere og de var ergo ikke invitert...men det var visst nok til å utløse litt drama..! duh! (Alle "barna" er godt voksne, gift og bor ikke hjemme).

Synes bare det var latterlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...