Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jannicke79
Skrevet

Hei

Litt teit spørsmål her, men bare lurer:

Noen som har vært på Roskildefestival ( eller annen type arrangement) og hatt tilfeldig sex der ? Har du da i såfall vært i et forhold ?

Hilsen ei som er bekymra for typen som har guttetur :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei

Noen som har vært på Roskildefestival ( eller annen type arrangement) og hatt tilfeldig sex der ? Har du da i såfall vært i et forhold ?

Slapp av, det er mindre sjangs for at det skjer enn at du skal vinne i Lotto.

Skrevet

Hvis du tror karen din kommer til å gjøre det, så stoler du jo ikke på han, dødfødt forhold ?

Det går jo ikke an å spørre om dette, individuelt og kommer an på en persons verdier.

Gjest Determinist
Skrevet
Hei

Ikke noe er tilfeldig eller valgt fritt. Finnes ikke noe som heter "tilfeldig sex". Alt er bestemt av universets fysiske lover for lenge siden: du kan ikke gjøre noe fra eler til for at noe skal skje/ikke skje.

Gjest Jannicke79
Skrevet

hehe...takk for svar

Litt premenstruell, ferieklar og småhysterisk for tiden. Dette skyldes en rekke mindre gledelige hendelser. Da er det lett å ty til paranoide tanker

Takker for svar på mitt mer eller mindre meningsløse spørsmål

:)

Gjest Jannicke79
Skrevet

Vi er nettopp blitt samboere og er fremdeles nyforelska og full av klisjéuttrykk, så det er vel ingen overhengende fare for at han skal vimse seg bort i halvnakne sommernymfer...der han tralter rundt med konstant promille.

Skrevet

Tror vel ikke at det er festivalen det kommer an på om typen din kommer til å være utro eller ikke. Ja, det er nok en del som er utro med "tilfeldige" på festivaler, men de ville nok ha vært utro etter en kveld på byen også. Har du ikke hatt det problemet med typen din før, synes jeg ikke du skal bekymre deg fordi han er på guttetur i Danmark. Gutteturer går gjerne ut på å innta mest mulig øl, ikke være utro mot damene som er hjemme. ;)

Bare slapp av og kos deg her hjemme i sola, du, og ikke ta sorger på forskudd. Gled deg heller til han kommer hjem, og ikke har sett deg på en stund! :Nikke:

Gjest Jannicke79
Skrevet
Bare slapp av og kos deg her hjemme i sola, du, og ikke ta sorger på forskudd. Gled deg heller til han kommer hjem, og ikke har sett deg på en stund! :Nikke:

åå..det var et fint svar :) Takk for det.

Du har nok rett. Det er så lett å ta litt av i tankene når man er nyforelska og lettere frustrert over å måtte tilbringe varme sommerdager på jobb. I tillegg er jeg overklar for ferie og savner kjæresten min sånn at det er vondt. Hjelper ikke at typen jodler med tidenes ølrøst når jeg en sjelden gang får pratet med han i telefonen. Da snakker vi kontrast til lange travle dager på kontoret.

mannfolk...hvorfor evner ikke de å se at vi vil at de skal ringe oss, sende meldinger oftere.

Skal treffe han når han returnerer moderlandet da. Får håpe jeg ser han før ølvomma ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Vi er nettopp blitt samboere og er fremdeles nyforelska og full av klisjéuttrykk, så det er vel ingen overhengende fare for at han skal vimse seg bort i halvnakne sommernymfer...der han tralter rundt med konstant promille.

Jeg vet akkurat hva som kommer til å skje. Det blir øl, musikk og dype seriøse fyllesamtaler der han skryter til gutta av hvor fantastisk du er , og hvor utrolig heldig han er.

Gjest Jannicke79
Skrevet
Jeg vet akkurat hva som kommer til å skje. Det blir øl, musikk og dype seriøse fyllesamtaler der han skryter til gutta av hvor fantastisk du er , og hvor utrolig heldig han er.

hehe.... bulls eye. Det var akkurat det han sa i tlf for et par dager siden. Han hadde bablet hull i hodet på gutta om meg. De var skikkelig lei av å høre mer om dama hans.

søtt da.

må jobbe med de paranoide tankene. Tror det blir kald øl på verandan i kveld..og ei bok. Noe som får tida til å gå.

Gjest Gjest_sara_*
Skrevet

Har hatt tilfeldig sex på festival ja, men da var jeg singel.

I tillegg var jeg ganske ung og sprø og usannsynlig dritings.. teltsex er vel ikke det ultimate, jeg tror ikke folk har mer sex på festival. Heller mindre! Selv når jeg har dratt med kjæreste har det blitt lite, man er så gåen og sløv etter en dag med trasking og fyll og dessuten er man svett og jævlig. Det er ikke så seksuell stemning, det går mest i skitt og fyll og musikk ;)

Du må ikke bli sur for at han ringer lite, mobil-lading er ikke det kuleste man gjør på festival så man sparer på det batteriet man har og bruker den mest i nødstilfeller, som når man ikke finner veien hjem til teltet på natta.

Gjest Jannicke79
Skrevet
Du må ikke bli sur for at han ringer lite, mobil-lading er ikke det kuleste man gjør på festival så man sparer på det batteriet man har og bruker den mest i nødstilfeller, som når man ikke finner veien hjem til teltet på natta.

Det fremgår sikkert som ganske soleklart at undertegnede aldri har vært på festival. Har lyst da, men fikk ikke mulighet denne gangen. Selv er min utkårede en garvet festivaldeltaker. Det morsomme var at han ringte meg en kveld her angående teltet sitt. Han ante ikke hvor han var. Liten hjelp i meg da..som sitter en god del mil unna i ro og harmoni og noe manglende evne til å sette meg inn i situasjonen. Men søtt at han tilegnet meg synske evner;)

Takk for fine svar.

Skrevet

Samboer'n min er på Roskilde :) Stoler 100% på han. Og de eneste negative følelsene jeg sitter inne med er at jeg savner han.

Ta det helt med ro, du :) Jeg tror at kjæresten din er veldig glad i deg, og jeg er helt sikker på at ingenting kommer til å skje :)

Klem til deg :)

Gjest milkyway
Skrevet

Nærmeste jeg har kommet tilfeldig sex på festival, er at etter jeg hadde vært på toilettet i buskene sto tilfeldigvis kjæresten naken og skulle ha meg rett utenfor festivalområdet. Slapp av :) Han er sikkert for opptatt med å rocke til slipknot, mars volta og madness og resten av heisagjengen :D

Gjest Gjest_Eva_*
Skrevet

Selvfølgelig er det folk som har sex på festival,

som alle andre steder der folk samles og alkohol gjerne er inkludert,

men dette er neppe selve målet med det å dra på festival for de fleste.

Om han er av den trofaste typen spiller det neppe noen rolle hvor han drar

på fest, om det er på byen eller på festival, da er han ikke utro uansett.

De som ønsker å være utro, finner nok en måte å gjøre det likevel.

Det er mulig folk er litt mer løssluppen når det er fest, øl, godt vær,

masse folk o.s.v, men jeg ville ikke hatt "tilfeldig" sex med en som ikke hadde

dusjet på et par-tre dager bak et utdeo eller i en busk, så for min del er

ihvertfall festival uten baktanker om one-night-stands :)

Har kompiser/venninner som har "hatt seg" med folk på festival,

men sånt skjer jo som sagt overalt. Ikke bekymre deg, om han til vanlig er

en god og trofast gutt :)

Skrevet

Nå skriver jeg et veeldig seint svar her, men måtte bare! ;)

Jeg skjønner tankene dine, men om dere har et godt forhold (noe det virker som dere har) så skal du ikke bekymre deg!

Nå det er sagt så må jeg bare få si at jeg til og med kjenner kjærestepar, som reiser sammen på festival, som nekter å ha sex på festival av følgende grunner (og jeg er så enig, så enig):

*Vannklosetter og vask med såpe er sjelden vare, en holder seg rein med rennende vann og våtservietter. På Roskilde går vel det fleste gutter kun på festivaldoene når de må nummer to -de lukter ikke spes. godt langs gjerdene. Og inne på konsertområdene kan køene være så lange at begge kjønn sniker seg inn i skyggene. (Hove-festivalen er overraskende luktfri)

*Som f.eks i sommer ligger varmegradene på 25-30, å i det hele tatt sove i telt er grusomt varmt -og ikke spes. turn-on. (Svetten renner før man får snudd seg..)

*Om en ikke er spesielt tålmodig eller sykt opptatt av egen (festival)hygiene, så får man ikke dusja mer en kanskje annenhver dag eller mindre.

*De fleste gutter/menn jeg kjenner "slipper seg løs" på festival. Nope, ikke på den måten ;) Vi snakker ha med seg to par bukser, to boksere, et par singleter og t-skjorter, en såpe og tannbørsten -dette for kanskje 6-10 dager på festival. (ok, muligens litt satt på spissen) Men poenget er: turn-off!!

*I tillegg så er jo folk flest opptatt av konsertene på festival -og med venner på tur så regner jeg nok med at h*n hadde fått høre det om de visste om en kjæreste hjemme og vedkommende hadde kommet på tankene med å være utro!

Gjest Gjest
Skrevet

eksen min hadde tilfeldig sex på festival

jeg har aldri vært på festival, men kan aldri forestille meg at jeg ville hatt sex i et telt blant tusen folk rundt meg, nei, full og skitten og høylydt i orgasmen, nei, for mye dirt for min del

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Har en kompis som var på Roskilde et år.

Da han kom hjem sa han at han "aldri hadde sett så mange

fitter i sitt liv før".. Han mente da at mange av jentene bare satte seg ned

og tisset her og der, da det var langt til do o.l.

Ikke brydde de om å gjemme seg bak busker e.l heller.

Neppe så sexy å se på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...