Gjest bakeren Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har tenkt å lage pizzasnurrer til å ta med som niste når vi drar på ferie, men grunnet veldig lite kjøkken vurderer jeg å lage dem med tine nå pizzadeig. Men tror dere det går an? Hvis ikke er det noen som har en god oppskrift? Gjerne med litt grovt mel?
Gjest SmallTalk Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Det burde funke fint å lage dem med pizzadeigen til Tine. Bare husk å lufte deigen litt før du har på ingrediensene.
Violetsky Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har laget pizzasnurrer med NÅ pizzabunn. Aldri mer! Ble egentlig mere pizzahauger :gjeiper: Synes deigen var alt for tynn til den bruken. Det er jo bare å lage vanlig pizzadeig, så vidt jeg vet
H80 Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har tenkt å lage pizzasnurrer til å ta med som niste når vi drar på ferie, men grunnet veldig lite kjøkken vurderer jeg å lage dem med tine nå pizzadeig. Det med "veldig lite kjøkken" virker mest som en unnskyldning for å slippe å bake selv Det kreves ikke spesielt mye plass for å blande mel, vann, salt og gjær i en bolle, og når det gjelder elting, har vel alle et bord man spiser ved? Man trenger vel ikke mer enn ca 50x50 cm bordplate for å elte en deig? Lykke til med bakingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå