Gå til innhold

pizzasnurrer av tine nå pizzadeig?

Anbefalte innlegg

Gjest bakeren
Skrevet

Jeg har tenkt å lage pizzasnurrer til å ta med som niste når vi drar på ferie, men grunnet veldig lite kjøkken vurderer jeg å lage dem med tine nå pizzadeig. Men tror dere det går an? Hvis ikke er det noen som har en god oppskrift? Gjerne med litt grovt mel?

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Det burde funke fint å lage dem med pizzadeigen til Tine. Bare husk å lufte deigen litt før du har på ingrediensene. :)

Skrevet

Jeg har laget pizzasnurrer med NÅ pizzabunn. Aldri mer! Ble egentlig mere pizzahauger :gjeiper: Synes deigen var alt for tynn til den bruken. Det er jo bare å lage vanlig pizzadeig, så vidt jeg vet :)

Skrevet
Jeg har tenkt å lage pizzasnurrer til å ta med som niste når vi drar på ferie, men grunnet veldig lite kjøkken vurderer jeg å lage dem med tine nå pizzadeig.

Det med "veldig lite kjøkken" virker mest som en unnskyldning for å slippe å bake selv :) Det kreves ikke spesielt mye plass for å blande mel, vann, salt og gjær i en bolle, og når det gjelder elting, har vel alle et bord man spiser ved? Man trenger vel ikke mer enn ca 50x50 cm bordplate for å elte en deig?

Lykke til med bakingen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...