Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Han sa det ble så dyrt å sende sms til/fra utlandet og etter noen uoverenstemmelser stengte han også av telefonen. Sa vi kunne snakkes etter ferien. Nå er ferien over og jeg oppnår ikke kontakt. Han får mine meldinger ser jeg. Synes godt han kunne tatt et skikkelig farvel om det er det han vil. Vi skulle både på ferie sammen senere i sommer og jeg har bestilt alt og betalt alt, og han skulle også hjelpe til med andre ting. Jeg tok ferie samtidig med han (tilpasset hans samvær)også slik at vi skulle kunne treffes så ofte som mulig. Hater denne usikkerheten. Hva skal en gjøre? Hvor lenge bør jeg vente før jeg kontakter han igjen? Skal jeg tolke det slik at det er slutt? Veksler mellom tro, håp og fortvilelse.... Dette kommer til å bli en grusom sommer. Vet ikke om jeg kan akseptere en slik oppførsel. Vet at jeg oppført meg dumt. Men han er heller ikke alltid en engel. Men det må da kunne gå an å ta skikkelig farvel. Er det så vanskelig å skjønne at man lar andre lide......
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Han sa det ble så dyrt å sende sms til/fra utlandet og etter noen uoverenstemmelser stengte han også av telefonen. Sa vi kunne snakkes etter ferien. Nå er ferien over og jeg oppnår ikke kontakt. Han får mine meldinger ser jeg. Synes godt han kunne tatt et skikkelig farvel om det er det han vil. Vi skulle både på ferie sammen senere i sommer og jeg har bestilt alt og betalt alt, og han skulle også hjelpe til med andre ting. Jeg tok ferie samtidig med han (tilpasset hans samvær)også slik at vi skulle kunne treffes så ofte som mulig. Hater denne usikkerheten. Hva skal en gjøre? Hvor lenge bør jeg vente før jeg kontakter han igjen? Skal jeg tolke det slik at det er slutt? Veksler mellom tro, håp og fortvilelse.... Dette kommer til å bli en grusom sommer. Vet ikke om jeg kan akseptere en slik oppførsel. Vet at jeg oppført meg dumt. Men han er heller ikke alltid en engel. Men det må da kunne gå an å ta skikkelig farvel. Er det så vanskelig å skjønne at man lar andre lide...... Huff, ikke noe godt å lide sånn. Er det alvorlige ting dere har kranglet om da? Litt vanskelig for andre å si om oppførselen hans bør tolkes som at det er slutt. Kan det være andre grunner til at han ikke svarer? Kanskje han bare trenger litt tid for seg selv til å tenke over ting? Hvis du har sendt veldig mange meldinger til han, burde du kanskje vente noen dager/en ukes tid, la han få litt pusterom. kanskje eventuelt ringe han etter en ukes tid hvis du fremdeles ikke har hørt noe fra han, og spørre rett ut om han ikke vil mer. Lykke til
I Grosny Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 (endret) Han sa det ble så dyrt å sende sms til/fra utlandet og etter noen uoverenstemmelser stengte han også av telefonen. Sa vi kunne snakkes etter ferien. Nå er ferien over og jeg oppnår ikke kontakt. Han får mine meldinger ser jeg. Synes godt han kunne tatt et skikkelig farvel om det er det han vil. Vi skulle både på ferie sammen senere i sommer og jeg har bestilt alt og betalt alt, og han skulle også hjelpe til med andre ting. Jeg tok ferie samtidig med han (tilpasset hans samvær)også slik at vi skulle kunne treffes så ofte som mulig. Hater denne usikkerheten. Hva skal en gjøre? Hvor lenge bør jeg vente før jeg kontakter han igjen? Skal jeg tolke det slik at det er slutt? Veksler mellom tro, håp og fortvilelse.... Dette kommer til å bli en grusom sommer. Vet ikke om jeg kan akseptere en slik oppførsel. Vet at jeg oppført meg dumt. Men han er heller ikke alltid en engel. Men det må da kunne gå an å ta skikkelig farvel. Er det så vanskelig å skjønne at man lar andre lide...... Du sier du har oppført deg dumt. Har du vært utro? Jeg forsto det ikke slik. Jeg sier at jeg tror du oppfører deg feil nå. Dere har en avtale om å dra på ferie sammen. Du kan ikke sitte å vente på at han tar kontakt. Du skal rett og slett banke på døra hans, og forlange å få vite hva han driver med, om han tuller med deg og din tid. Slik som du holder på så lærer du gutten at han kan misbruke deg og din tid og økonomi akkurat som han vil- mens du bare venter! Jeg fraråder å legge opp til et slikt liv. Så og si alle som har kjærester som er ok har klare avtaler, og respekterer hverandres tid. Hvis han har behov for å være alene noen uker, så må han si klart fra om dette. I motsatt fall , så er han iallfall ikke kjæresten din, men bare en tilfeldig mann som bruker deg til det han føler for akkurat når det passer han. Det virker helt galt å betale feriebillett for en slik mann. Ikke vent et sekund med å ta kontakt. Du har krav på kommunikasjon nå. Du skal ikke mase, du skal bare være bestemt og kreve. Den " unnskyld-at -jeg-er -til- men-hvis-det-tilfeldigvis-passer-deg- så venter- jeg -på -deg- når-du-er-klar-for-det"holdningen din synes jeg ikke hører noe sted hjemme i kjæresteforhold. Kjærester skal være to mennesker som respekterer hverandre, kommuniserer jevnlig og holder avtaler. Det er temmelig provoserende at han verdsetter deg så lavt at han ikke vil bruke noen få hundrelapper på utenlandstelefoni. Andre menn kjøper blomster og smykker til dama si. Jeg vil påsta at den mannen der ligger svært dårlig an, og hvis han ikke vil snakke skikkelig med deg nå, så kom deg vekk! Endret 1. juli 2009 av I Grosny
kristian82 Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 (endret) Han sa det ble så dyrt å sende sms til/fra utlandet og etter noen uoverenstemmelser stengte han også av telefonen. Sa vi kunne snakkes etter ferien. Nå er ferien over og jeg oppnår ikke kontakt. Han får mine meldinger ser jeg. Synes godt han kunne tatt et skikkelig farvel om det er det han vil. Vi skulle både på ferie sammen senere i sommer og jeg har bestilt alt og betalt alt, og han skulle også hjelpe til med andre ting. Jeg tok ferie samtidig med han (tilpasset hans samvær)også slik at vi skulle kunne treffes så ofte som mulig. Hater denne usikkerheten. Hva skal en gjøre? Hvor lenge bør jeg vente før jeg kontakter han igjen? Skal jeg tolke det slik at det er slutt? Veksler mellom tro, håp og fortvilelse.... Dette kommer til å bli en grusom sommer. Vet ikke om jeg kan akseptere en slik oppførsel. Vet at jeg oppført meg dumt. Men han er heller ikke alltid en engel. Men det må da kunne gå an å ta skikkelig farvel. Er det så vanskelig å skjønne at man lar andre lide...... Hørtes jo helt sykt drittsekk ut! Prøv å ring han da vel? Idioten bør jo svare selv om det er slutt, når det tydeligvis var så seriøst at dere har bestilt ferie sammen osv. Noen folk as... Eller, gjode du noe helt drøyt mot han da?? Endret 1. juli 2009 av kristian82
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Du sier du har oppført deg dumt. Har du vært utro? Jeg forsto det ikke slik. Jeg sier at jeg tror du oppfører deg feil nå. Dere har en avtale om å dra på ferie sammen. Du kan ikke sitte å vente på at han tar kontakt. Du skal rett og slett banke på døra hans, og forlange å få vite hva han driver med, om han tuller med deg og din tid. Slik som du holder på så lærer du gutten at han kan misbruke deg og din tid og økonomi akkurat som han vil- mens du bare venter! Jeg fraråder å legge opp til et slikt liv. Så og si alle som har kjærester som er ok har klare avtaler, og respekterer hverandres tid. Hvis han har behov for å være alene noen uker, så må han si klart fra om dette. I motsatt fall , så er han iallfall ikke kjæresten din, men bare en tilfeldig mann som bruker deg til det han føler for akkurat når det passer han. Det virker helt galt å betale feriebillett for en slik mann. Ikke vent et sekund med å ta kontakt. Du har krav på kommunikasjon nå. Du skal ikke mase, du skal bare være bestemt og kreve. Den " unnskyld-at -jeg-er -til- men-hvis-det-tilfeldigvis-passer-deg- så venter- jeg -på -deg- når-du-er-klar-for-det"holdningen din synes jeg ikke hører noe sted hjemme i kjæresteforhold. Kjærester skal være to mennesker som respekterer hverandre, kommuniserer jevnlig og holder avtaler. Det er temmelig provoserende at han verdsetter deg så lavt at han ikke vil bruke noen få hundrelapper på utenlandstelefoni. Andre menn kjøper blomster og smykker til dama si. Jeg vil påsta at den mannen der ligger svært dårlig an, og hvis han ikke vil snakke skikkelig med deg nå, så kom deg vekk! Enig. Denne oppsummeringen passet desverre utrolig bra for meg også... Kryper for smuler. Trodde ikke det var så vanlig, trodde jeg var så skrudd pga barndom og tidligere forhold. Men det er kanskje mer vanlig enn en skulle tro?
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Vet at jeg oppført meg dumt. Men han er heller ikke alltid en engel. Men det må da kunne gå an å ta skikkelig farvel. Er det så vanskelig å skjønne at man lar andre lide...... Kan du si noe om hva du har gjort som kan være årsaken til hans oppførsel? (Jeg er selv i en situasjon hvor jeg ikke svarer på tlf fra eksen. Men det er fordi han treffer en annen. Han vet hvorfor jeg ikke vil ha kontakt med han. Han vil ikke dumpe hun andre, men blir likevel sur fordi jeg ikke svarer.)
I Grosny Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Det kan tenkes at du faktisk er hans x, og at hans nye dame krever at han ikke har kontakt med deg. Uansett har du krav på å få vite noe. Det er et minimum av folkeskikk. Det kan tenkes at han holder kortene tett til brystet, at han vil prøve ut ny dame, og vente noen uker med å dumpe deg, til han er helt sikker på at hun nye passer bedre. Det med telefonnekt i utlandet er klassisk unnskyldning for å slippe å snakke med deg mens hun nye hører på. Og angående det dumme du gjorde, det ser ut som om gutten er veldig sint på deg. Så sinna som menn kan bli pga. utroskap.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 Det kan tenkes at du faktisk er hans x, og at hans nye dame krever at han ikke har kontakt med deg. Uansett har du krav på å få vite noe. Det er et minimum av folkeskikk. Det kan tenkes at han holder kortene tett til brystet, at han vil prøve ut ny dame, og vente noen uker med å dumpe deg, til han er helt sikker på at hun nye passer bedre. Det med telefonnekt i utlandet er klassisk unnskyldning for å slippe å snakke med deg mens hun nye hører på. Og angående det dumme du gjorde, det ser ut som om gutten er veldig sint på deg. Så sinna som menn kan bli pga. utroskap. Det er mulig at han har en dame med seg ja, enten ny eller gammel. Jeg reagerte på at han svarte misvisende vedr. noe med nettet, skjønte ikke hvorfor han sa noe som åpenbart ikke kan stemme. Jeg ble dessverre ganske sint. Siden da har han utestengt meg. Nå har jeg oppnådd kontakt, men det viser seg at han ikke gidder å fortelle meg noe. Han er bl.a fortsatt på ferie. Hvor vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå