Gå til innhold

Kattene bæsjer i bedene mine....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så utrolig lei av naboenes katter, burte vært forbudt å ha katt om man ikke hadde toalett til den, mener nå jeg!

Saken er den at de bæsjer i mine blomsterbed, og som alle skjønner; en bæsk= mange bæsjer..... det stinker og jeg må plukke og plukke... (ikke noe heldig for en gravid dame heller forsåvidt).....

Noen som har tips til å holde kattene unna???

Videoannonse
Annonse
Gjest Maxtor
Skrevet

Kjøp Get Off, selges på dyrebutikker. Spre det rundt bedet eller hvor du nå enn vil at kattene skal holde seg unna.

Skrevet

Appelsinskall skal også hjelpe. Kattene liker ikke lukta.

Skrevet

Get off fungerer veldig bra ja.

Vi har forøvrig to doer til kattene våre inne i huset, som renses hver dag, men de foretrekker nå engang å gå på do ute slik det er naturlig for dem.

Gjest Gjest
Skrevet

På felleskjøpet kan du kjøpe noe som heter "Luktstoff mot katter"...

Det er et pulver som lukter sterkt grillkrydder, og vi har hadde ikke problemer med katter i hagen på 2 år etter vi spredte det rundt.

Vi måtte spre på nytt i år, men det er en liten pris å betale. :)

Anbefales på det varmeste.

(Vi var veldig plaget av katter! Les denne tråden)

Skrevet
På felleskjøpet kan du kjøpe noe som heter "Luktstoff mot katter"...

Det er et pulver som lukter sterkt grillkrydder, og vi har hadde ikke problemer med katter i hagen på 2 år etter vi spredte det rundt.

Vi måtte spre på nytt i år, men det er en liten pris å betale. :)

Anbefales på det varmeste.

(Vi var veldig plaget av katter! Les denne tråden)

Vi har også brukt get off med godt resultat.

Forøvrig har det ingenting å si om man har kattedo inne eller ikke, når det gjelder det at kattene gjør fra seg ute. Det går jo fritt, og gjør som de vil. Vi har katter selv, og naboene har katter. Både vi og de har kattedo inne, men kattene gjør jo fra seg ute også!

Skrevet

Da går vi å kjøper "get off".....

Problemet her er at vi bor midt i et byggefelt med små tomter... og ingen vet hvem som eier kattene !?!?!? merkelig!!!

Hadde jeg hatt stor tomt og de gikk i kun ene hjørnet hadde jeg ikke brydd meg, blir jo faktisk fin gjødsel, men å få kattebæsj lukt inn soveromsvinduet er ikke noe digg....

Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til Kvinneguidens regler.

Veslejenta - mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...