*melis* Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Opprettet for en stund siden en falsk profil på facebook for å kontrollere at profilen min var lukket og stengt, noe den har vært helt til nå. Til min store forbauselse ser jeg plutselig at alle kan se 2 av fotoalbumenet mine, samt grupper jeg er medlem av og sider jeg er "fan" av. Er det bare jeg som blir paranoid av hele facebook? Hvorfor endrer de instillingene hele tiden? Jeg har jo ikke foretatt meg en dritt siden profilen min var 100% lukket og levde derfor lykkelig uvitende om at jeg delte bildene mine med hele verden.
solkrem Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Nå ble jeg nesten litt nervøs selv.. :S har lagt merke til at folk kan se ting man er fan av og slikt om man søker seg opp på google. Du kan gå inn på innstillinger -> personverninnstillinger -> profil. Der får du velge hva folk får se eller ikke. Funker ikke det, så må du nesten maile supporten.
Gjest milkyway Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 oh shit, googlet meg og mitt facebook-navn, der kan alle se alt, gitt! men det regnet jeg egentlig med fra før også. Har heldigvis ikke noe å skjule, flere fra jobb inkludert sjefen er i vennelista de, og takler de ikke at jeg er loco in the heado, kan de bare ryke og reise (eller be meg gjøre det :-D )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå