Gjest ...anonym Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 jeg var ute med en kollega, og vi endte opp i kameratens gjesteseng. jeg tror han og dama hans har vært sammen i noen år, og jeg tror hun bor hos han. uansett, det virker vertfall seriøst mellom dem. men det virket ikke så vanskelig for ham å være utro mot henne. han flørtet hele kvelden på byn, og det var han som startet det hele. jeg skulle hjem ,men han ba meg bli, tok meg inn på rommet og ... ... som sakt.. han var utro. jeg vet ikke om hun vet noe som helst om dette, men bør hun få vite det? jeg vet at om min fyr hadde vært utro så vil jeg gjerne vite det. uansett om det er helt J*v*ig å få vite. og det er selvfølgelig best å få vite det av ham selv.. men bør jeg sørge for at hun får vite om dette hvis ikke han sier noe? for jeg kan alltids trekke i noen tråder. ??? :klø:
Vanija Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Hvorfor hoppet du til køys med en du visste var i et forhold?
Fun Light Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 (endret) Hva i alle dager er det du ønsker å oppnå ved å være den som forteller dama dette?? La han være, og la forholdet mellom dem være. Du brydde deg tydeligvis ikke mye om verken forholdet eller dama da du gikk til sengs med han, så jeg skjønner ikke hvorfor du skal begynne nå. Skjerpings! Endret 1. juli 2009 av Lince
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 siste taler har et godt poeng mot slutten, men jeg tenker som deg: Si det så kan hun selv velge hva hun vil gjøre med sitt LIV
Gjest Tigress Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Det er ikkje ditt problem, det får fyren fikse sjølv.
Gjest ts Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Jeg synes du skal si det, siden han fyren tydeligvis ikke hadde noen problemer med å hoppe til køys med deg. Det er ingen som fortjener å være sammen med en sånn mann. Hadde det vært min kjæreste, hadde jeg blitt takknemlig for å få vite det. Det er selvfølgelig best å få vite det av han selv, som du sier. Men dersom du tror det er liten sannsynlighet for at han sier det, burde du gjøre det. Tenk på henne, det kan jo hende han gjør sånn mot henne hver helg, og at hun ikke vet noen ting.
Gjest oops Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Jeg synes du skal si det, siden han fyren tydeligvis ikke hadde noen problemer med å hoppe til køys med deg. Det er ingen som fortjener å være sammen med en sånn mann. Hadde det vært min kjæreste, hadde jeg blitt takknemlig for å få vite det. Det er selvfølgelig best å få vite det av han selv, som du sier. Men dersom du tror det er liten sannsynlighet for at han sier det, burde du gjøre det. Tenk på henne, det kan jo hende han gjør sånn mot henne hver helg, og at hun ikke vet noen ting. Nå glemte jeg at jeg ikke er trådstarter i denne tråden, hehe SORRY!
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 Hvorfor er du så skinnhellig nå, etter først å ha krøpet til køys med ham ?? Herregud jente hva mener du å oppnå med å fortelle det ?? Vil du ha ham selv kanskje?? La de få ordne opp selv. Ikke bland deg borti dette.
Gjest Gjest_Liten_* Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 Tror TS skjønner at det hun gjorde var dumt. Og JA du bør fortelle det til henne. Hvorfor skal hun lide av å leve i mørket, hun fortjenner helt sikkert en bedre kar en denne taperen.
kristian82 Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 jeg var ute med en kollega, og vi endte opp i kameratens gjesteseng. jeg tror han og dama hans har vært sammen i noen år, og jeg tror hun bor hos han. uansett, det virker vertfall seriøst mellom dem. men det virket ikke så vanskelig for ham å være utro mot henne. han flørtet hele kvelden på byn, og det var han som startet det hele. jeg skulle hjem ,men han ba meg bli, tok meg inn på rommet og ... ... som sakt.. han var utro. jeg vet ikke om hun vet noe som helst om dette, men bør hun få vite det? jeg vet at om min fyr hadde vært utro så vil jeg gjerne vite det. uansett om det er helt J*v*ig å få vite. og det er selvfølgelig best å få vite det av ham selv.. men bør jeg sørge for at hun får vite om dette hvis ikke han sier noe? for jeg kan alltids trekke i noen tråder. ??? :klø: Jeg syns du bør sørge for at hun får vite det på en eller annen måte. Du sier jo selv at du hadde satt pris på å få vite det (det hadde jeg også) og i tillegg at han ikke "tok det så tungt" å være utro, altså noe han kanskje gjør rett som det er. Mener den bedratte parten da har krav på å få vite det, så hun i alle fall kan ta et standpunkt/oppgjør med typen sin utroskap. Er jo trist om hun går rundt og tror alt er ok, mens typen bedrar henne her og der (og folk snakker og ler f.eks. over den bedratte dama sin naividitetet osv.) og at han i tillegg fort utsetter henne for sykdommer om han har krumspring her og der med gud og hvermann...
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #11 Skrevet 1. juli 2009 Jeg ville visst det, uansett. Men jeg tror ikke dine hensikter er for å gjøre henne en tjeneste... det er vel heller for å lage litt drama. Det fortjener han forsåvidt. Men jeg gir ikke deg noe kreditt for å ville informere henne. Du er teit som kunne hoppe på en sånn type. Slett ikke noe å være stolt over, så for din egen del burde du ikke hatt sånn trang til å "la verden" få vite om det. Oppmerksomhetssyk??
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #12 Skrevet 1. juli 2009 Hei frøken "forbuden frukt" Stusser egentlig mest på overskriften din, hva har den egentlig med problemstillingen å gjøre? Ønsker du å få innspill på hvorvidt du bør blande deg inn i en annens forhold eller ikke, eller ønsker du egentlig bekreftelse på at du er en fantastisk deilig elskerinne, som åpenbart må være bedre enn kjæresten til denne mannen, siden han velger å være utro med deg? Kunne du tenke deg å ha mer med denne mannen å gjøre, og at i din ønsketenkning, vil det å fortelle kjæresten øke oddsen for at det kan bli deg og han? Hvilke andre grunner skulle du kunne ha for å blande deg inn i et forhold som du selv sier er et seriøst forhold, først ved å ha sex med mannen og så ved å ville fortelle?
Gjest Eline Skrevet 1. juli 2009 #13 Skrevet 1. juli 2009 men bør jeg sørge for at hun får vite om dette hvis ikke han sier noe? for jeg kan alltids trekke i noen tråder. Ja, absolutt. Du bør sende en sms eller ringe henne selv. Eller om kolleger og venner vet om det og affæren er åpen (at "alle" vet), så kan bare vente på at en av de sladrer...for det pleier nå engang være slik at en i miljøet sladrer med tiden...om forholdet er åpent.
Gjest Eline Skrevet 1. juli 2009 #14 Skrevet 1. juli 2009 Hvorfor hoppet du til køys med en du visste var i et forhold? Mange som gjør det da...det er mannens ansvar, han som er gift må ta ansvaret, det er hans om er gift.
waco Skrevet 1. juli 2009 #15 Skrevet 1. juli 2009 Hva mener trådstarter med at hvis typen hennes hadde vært utro så hadde hun ville vitet det? Trådstarter har jo også type, ergo er også hun utro ikke bare et uskyldig offer selv om dere mener det.
Gjest Gjest_Oda_* Skrevet 1. juli 2009 #16 Skrevet 1. juli 2009 Hadde jeg vært så idiotisk at jeg hoppet til sengs med en gift mann så hadde jeg ikke fortalt det til en sjel etterpå. Du fremstår som en skikkelig bitch om sier det til henne, en medskyldig bitch.
Brunhilde Skrevet 1. juli 2009 #18 Skrevet 1. juli 2009 Ville han ikke ha deg på heltid allikevel? Hevn, tja, klart du kan si det, men i dette tilfellet er det du som er liten, ser du ikke det selv? Ikke bare hoppet du til køys med fyren, du fraskriver deg ansvaret. Neste gang drikker du litt mindre og bruker hue litt mer, så slipper du å føle deg så forsmådd at du tydeligvis gjør nå!
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #19 Skrevet 1. juli 2009 Kjenner to der han er gift og har barn, mens hun er single. De lever i et Sienna Miller forhold: var sammen i fjor sommer,haddepause og nå er de sammen igjen. Kvinnens familie, venner og kolleger vet om det og hvem mannen er, og mannens kone og barn vet om elskerinnen... Men de bare fortsetter. Er ikke det merkelig da?!!
Gjest gjest 1 Skrevet 1. juli 2009 #20 Skrevet 1. juli 2009 Jeg hadde samme tankene som TS i dag. Han jeg har hatt et forhold til vil ikke treffe meg mer, fordi jeg har blitt forelsket i han og jeg vil ikke kun være elskerinne. Mine tanker er kun for å hevne meg for at han skal ha det like ille som meg. MEN, det kommer ikke noe godt ut av at kona hans får vite det av meg. Han må velge å fortelle det selv, selv om han aldri kommer til å si noe. Hadde det vært meg som ble bedratt ville jeg ha visst det, men ikke fra den dama han hadde bedratt meg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå