Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sunshiny
Skrevet

Hei!

Jeg har truffet en fyr i snart 1 år. Vi lager mat sammen, går på kino, sover mye hos hverandre og ting som vanlige kjærestepar gjør. Har vært på besøk hos han i hjembyen hans og truffet foreldrene hans samt venner og kjente av han.

Problemet er at vi aldri kommer noen vei, jeg har forsøkt et par ganger og ta opp hvor vi står, og hva han egentlig vil, men hver gang sier han at han ikke vet og at han er redd for hva som skjer når vi er ferdig med utdannelsen og skal ut i jobb. Har forsøkt å ende "forholdet" vårt et par ganger fordi jeg synes det er vanskelig å leve med den usikkerheten i at han sier at han ikke vet hva han vil, men hver gang har han tatt intiativ til at vi skal fortsette "forholdet". Vil vel egentlig bare høre noen andres mening om dette? Hva tror dere? Vil han egentlig ha meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Kommer noen vei"? Hvilken vei da? For meg høres det ut som om dere har et fint forhold, bortsett fra at du absolutt vil et eller annet sted. Skal du få noe fornuftig svar er det vel kanskje greit å skrive hva problemet ditt egentlig er... Ut i fra det du skriver om at han er usikker på fremtiden virker det jo som om du vil tvinge ham til å gi deg en ring eller flytte sammen. Hvorfor maser du/dere sånn om fremtiden?

Endret av guttemann
Gjest sunshiny
Skrevet

Ja jeg var kanskje litt vag. Det jeg vil er å få et ordentlig svar på "er vi kjærester nå samtalen", men han svarer bare at han ikke vet og er redd for hva som skjer når vi er ferdig med studier og kanskje må flytte til hver vår plass. Det rare er jo at vi er jo egentlig kjærester i et og alt vi gjør, men det er akkurat som han ikke vil si det høyt til meg. Noen gode svar på hvorfor?

Skrevet

I mitt hode er dere etter det du beskriver kjærester, samtale eller ikke. Da er det jo ikke akkurat noe ekteskap det er snakk om, så det er jo litt vanskelig å skjønne at det skulle være så fryktelg skummelt. Flytter dere til vher deres kant av landet og det ikke er liv laga lenger, slår dere jo bare opp. Skjønner ikke helt skepsisen hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...