Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest martika
Skrevet

Har fått en del ettervekst etter å ha farget håret med heldekkende farge, og tenker at hvis jeg lar det vokse mer nå vil det se rimelig dumt ut, men dette var jo selvfølgelig noe jeg visste. Farget det sist med Depend blondering, og tenker å gjøre det samme nå. Problemet er bare at jeg ikke er sikker på hvordan jeg skal farge håret nå, for det holder jo ikke å farge håret kun der skillen er. Og Depend tørker jo også ganske fort etter påføring, slik at håret ikke blir så lett å håndteres med, men det er dessverre den eneste fargen som har holdt seg i mitt hår.

Noen som har farget ettervekst hjemme selv, hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei ja ja har gjort det i vel...10 år.

Husk å kure det 1 gang i uka så du ikke får heste-hår. (Splittet og tørt)

Nå har jeg sett heeelt videoen, hun gjør det samme som meg . Husk å masser det inn baki hodet. Jeg børster oxo mitt etterpå, slik at det blir striper. Hender jo jeg har litt andre blonde/honning/hvete ellerlys lys brun i neste gang.

Og jeg lar det alltid sitte lenger i enn anbefalt. Husk det ikke skal svi i hodebunnen. Da er den for sterk.

Jeg setter bare en klype i, å gjør noe nyttig mens det farges.

• Liker 1
Skrevet

Du skal kun farge etterveksten, ikke alt håret hver gang.

Har farget etterveksten selv i mange år, og det har gått fint hver gang, det gjelder å være grundig så man får med seg alt og at man er nøye med å få med seg alt også i bakhodet og andre steder man ikke ser i speilet.

Setter en strikk i, mens jeg venter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...