Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2009 #21 Skrevet 4. juli 2009 Ikke noe er så sexy på jenter som korte sommerkjoler og skjørt. Godt med utringning oventil så en ser "kløfta". Veldig korte shorts går også. Nest verst er capri buksene som jeg håper blir umoderne. Verts er jeans som visst nok ikke dør ut. Jeans som sitter bra over rumpa og som er litt trange og viser former er da sexy på jenter!
Gjest Stockinglover Skrevet 11. august 2009 #22 Skrevet 11. august 2009 Jenter bør helt klart ha kort og/eller trangt skjørt eller kjole, strømper (helst sorte eller mørk brune) samt høye hæler. Garantert at jeg snur meg, kanskje flere ganger! Selv om jenter kan være flotte (=sexy) i trange bukser eller jeans ville de jo vært enda flottere i et miniskjørt!
Gjest Gjest_London_* Skrevet 11. august 2009 #23 Skrevet 11. august 2009 Jeg liker spesielt tynne tighte t-skjorter/gensere som lager små folder og viser alt av pupper og deilig valpefett rundt livet og magen! Tenner også veldig på mørke bukser som sitter godt og er så tynne at de tydelig viser formen av fitta og går godt oppi rumpesprekken!! Hvis jenta i tillegg har lyst tykt hår og hestehale da må jeg som oftest sette meg ned og slappe av litt .............
Tonka Skrevet 12. august 2009 #24 Skrevet 12. august 2009 Hva slags jeans er bra da? Den litt slitte, hullete stilen eller mer "plain" og straightforward vanlige typen? Hva med bar overkropp for menn? (gitt at det passer situasjonen naturligvis) Jeg liker jeansene litt slitte, men ikke så de faller fra hverandre. Streite jeans blir for...streite... :klø: Bar overkropp er helt supert på stranda, varme sommerdager eller andre situasjoner hvor det passer (som du sier), men kan også bli veldig over the top - spesielt hvis man er veldig muskuløs. Synes jeg:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå