Gå til innhold

Mest sexy hverdagsklesplagg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer da altså på hva slags hverdagslig klesplagg på det motsatte (eller samme) kjønn som gjør at du snur deg både en og to ganger etter personen.

For min del er det ikke mye som slår en stram mannerumpe i en litt tettsittende dressbukse :wow:

Tror jeg må begynne å ferdes litt mer på kollektivtrafikk i rushen jeg :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn i uniform. Men det er kanskje ikke så hverdagslig? Er det hvertfall ikke her jeg bor. Men kanskje jeg skal joine militæret? :sjarmor:

Ellers syns jeg jenter i skjørt er veldig sexy. Hvis de er litt klassiske og ordentlige, liksom. Flyvertinne-attitude, om du skjønner :)

Men, nå er det jo menn jeg snur meg etter på gata. Syns rocka gutter med enkel jeans og t-skjorte eller rutete skjorte kan være utrolig sexy, hehe. Og menn i dress! Eller en stram gutt i bare boxershorts :biggrin:

Skrevet

Mest sexy på damer: kort skjørt og tilfeldig (....) oppsatt hår.

Mest sexy på menn: Velsittende dongeribukse og stram ensfarget t-skjorte. I selskap med sexy godlukt.

Skrevet

Mest sexy på jenter er hvite stramme bukser. Hvor man såvidt skimter undertøyet gjennom buksen. Hett.

Skrevet (endret)

Jenter i svarte trange skjørt - knehøyde, og hvit trang bluse/skjorte... :strix:

Ellers er jeg stor tilhenger av de ultrasmå shortsene mange jenter har....Tunika (tror det heter det) med thigts/ bare ben under.....så har vi jo til slutt den sikre vinneren en ultra liten g-string (rosa/sort/hvit hehe) på en solbrun jenterompe på stranda.... :skya: Og thights...må ikke glemme thigts ;).

Endret av kristian82
Gjest EmilyLane
Skrevet

Gutter med t-skjorte over bomullsgenser. Skjønner ikke helt hvorfor, men det er så sykt sexy.

Gjest Lena 24
Skrevet

Til hverdagen om jeg har bare ett valg. Kort jeasskjørt

Skrevet

Har jo min sterke sans for trange jeans jeg da :)

En mann i litt tighte jeans, tøff t-skjorte og tøffe sko kan jeg godt snu meg etter.

Har han en dress som sitter slik den skal er det også verd å få med seg!

Skal ikke underslå at jeg av og til snur meg etter jenter også :jepp:

Da er det trange jeans som gjelder! Knalltrange!

Skrevet

Nå kommer det veldig an på mannen, men menn i dress er som regel en slager! ;) Men dressen må stramme litt over rumpen og sitte bra ellers.. Og mannen må ikke være spinkel og tynn... Det samme gjelder en stilig dongeribukse og t-skjorte...

Skrevet

Det kommer helt an på mannen. Men generelt, syns jeg menn i dress er veldig flott. Elegant med slips, men kanskje mest sexy uten. Jeg syns også det kan være ganske sexy (jeg er ikke helt komfortabel med det ordet, riktignok) med menn i en enkel svart-hvitt-stil. F.eks. svart dressbukse og hvit t-skjorte. Avslappet og elegant på samme tid.

Og så syns jeg av en eller annen grunn at det kan være noe veldig attraktivt med menn i ullgenser. :klø: Jeg syns mao. ikke at hvor sexy en mann er, trenger å handle om hvor lite klær han har på seg.

Skrevet
Lurer da altså på hva slags hverdagslig klesplagg på det motsatte (eller samme) kjønn som gjør at du snur deg både en og to ganger etter personen.

For min del er det ikke mye som slår en stram mannerumpe i en litt tettsittende dressbukse :wow:

Tror jeg må begynne å ferdes litt mer på kollektivtrafikk i rushen jeg :fnise:

Helt klart menn i dress (uten slips), eller en pen jeans med rutete eller ensfarget kortermet skjorte. Synes også hvite linbukser er ganske sexy på den rette mannen:) Selv om det ikke er hverdagsantrekk, syns jeg dress med vest er utrolig sexy!

Gjest Gjest
Skrevet

Er mann, så på jenter liker jeg korte shorts/hotpants evt. korte skjørt slik at det vises mye bein. Helst ikke strømper, liker best når man ser hud ;)

Har for øvrig fått med meg at korte shorts der jentene viser mye bein er på moten i år, kan ikke si jeg klager på det, hehe...

Gjest nobilian
Skrevet

Treningsbukse, singlet og uryddig oppsatt hår. Jepp.

Jeans som sitter riktig over hofter, lår og rumpe er også enormt bra - men må ikke være disse med smal legg. :riste:

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Helst ikke strømper, liker best når man ser hud ;)

Og for alle som jobber i varmen blir det tynne strømper under skjørtet, da det ikke tar seg ut med "bare ben" på jobb.

Eller?

Gjest Gjest
Skrevet
Og for alle som jobber i varmen blir det tynne strømper under skjørtet, da det ikke tar seg ut med "bare ben" på jobb.

Eller?

Skjønner jo at man kanskje har litt dresskode på jobb og ikke kan kle seg helt som man vil, da er tynne strømper fint det. Jobber du på et sted der det ikke er passende å vise for mye bein?

Eventuelt kan jo også et litt lengere skjørt være tingen, som dekker litt mer av bena.

I begge tilfellene er det jo uansett fint hvis det er litt stramt skjørt som strammer litt bra over baken ;)

Skrevet

Kommer veldig an på mannen, men jeans som sitter som de skal kombinert med en casual t-shirt eller litt rocka skjorte er en klassiker for meg... Og sneakers/Converse/something like that. Mmm...:)

Er ingen fan av dress, men på enkelte menn, gjerne de som til vanlig er veldig casual, kan en tynn, hvit, ganske smal/tettsittende (litt 60-tallssnitt) skjorte være helt utrolig sexy. Men kun i få tilfeller, og skjorta være så tynn at man så vidt skimter hud under.

Men sistnevnte teller egentlig ikke, for det kvalifiserer ikke som et hverdagsplagg. For meg i alle fall.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet
Kommer veldig an på mannen, men jeans som sitter som de skal kombinert med en casual t-shirt eller litt rocka skjorte er en klassiker for meg... Og sneakers/Converse/something like that. Mmm...:)

Hva slags jeans er bra da? Den litt slitte, hullete stilen eller mer "plain" og straightforward vanlige typen?

Hva med bar overkropp for menn? (gitt at det passer situasjonen naturligvis)

Gjest Gjest_Ylva Virvla_*
Skrevet

Jeg synes v-hals er fint på menn. Synes også lyseblå skjorte er fint. Slike "shorts" som rekker til midten av leggen kan også være veldig fint.

Gjest Sunnmørsmannen
Skrevet

Ikke noe er så sexy på jenter som korte sommerkjoler og skjørt. Godt med utringning oventil så en ser "kløfta". Veldig korte shorts går også.

Nest verst er capri buksene som jeg håper blir umoderne.

Verts er jeans som visst nok ikke dør ut.

Skrevet

Det uten tvil mest sexy antrekket jeg kan se en jente i er stram jeans og en stor t-skjorte. Altså, absolutt ikke slim-fit, men stor og luftig. Spør meg ikke hvorfor, men det er bare det hawteste jeg ser.

Når det gjelder mannfolk er vel en skikkelig skjorte riiimelig sexy. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...