-Fisken- Skrevet 30. juli 2003 #1 Skrevet 30. juli 2003 En venninne av meg nevnte her om dagen at det er a. 300 kcal i en rusbrus.. Kan det stemme? Da er jo det mer enn det er i øl.. Hm.. :o
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #2 Skrevet 30. juli 2003 Kan nok stemme det ja. Leste en artikkel om det i Shape UP hvor det stod at om man slanker seg eller prøver å styre unna sukker, så styr også unna rusbrus. det er like ille som vanlig brus, og øl inneholder faktisk mindre kcal ja..
-Fisken- Skrevet 31. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2003 Uff & huff, øl som er så vondt.. :-?
Mette Skrevet 31. juli 2003 #4 Skrevet 31. juli 2003 Stemmer nok det ja, leste at rusbrusen var rene kaloribomben :cry:
Klips Skrevet 31. juli 2003 #5 Skrevet 31. juli 2003 Det kan vel ikke være så overraskende, det er masse kalorier i brus, det er masse kalorier i rus, slår du dem sammen.... (Men det de ikke slår så stort opp er hvor mange kalorier det er i melk )
Mathias Skrevet 31. juli 2003 #6 Skrevet 31. juli 2003 Den som legger på seg av rusbrus har vel et alkoholproblem som langt overskygger vektproblemet vil jeg tro...
Tusseline Skrevet 1. august 2003 #8 Skrevet 1. august 2003 Snublet også over en artikkel i Shape- Up, som omhandlet rusbrus. Her sto det følgende: Mange av variantene er like søte, hvis ikke søtere enn brus. Det finnes også typer som ikke er så søte, men sukkerinnholdet i f.eks. Teezer er ca. 33 gram. Det er det samme som i en flaske brus. Til sammenligning er det 0,3- 1,5 gram sukker i et glass tørr hvitvin, og 10 gram sukker i en øl. Så vet du det.
Gjest Candyfloss Skrevet 2. august 2003 #9 Skrevet 2. august 2003 Den som legger på seg av rusbrus har vel et alkoholproblem som langt overskygger vektproblemet vil jeg tro... Slenger meg på denne, jeg Liker ikke øl - derfor ruuusbruuus!
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2003 #11 Skrevet 3. august 2003 Den som legger på seg av rusbrus har vel et alkoholproblem som langt overskygger vektproblemet vil jeg tro...
Marianne Skrevet 3. august 2003 #12 Skrevet 3. august 2003 Når jeg en sjelden gang drikker alkohol. Da bryr jeg meg fint lite om kalorier. Da skal jeg kose meg og drikker det jeg har mest lyst på. Da blir det rusbrus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå