Purple Diamond Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Har aldri brukt eye liner/kajal, men har nå bestemt meg for å begynne. Jeg trenger en bra eye liner/kajal som ikke er så vanskelig å legge, da jeg ikke kan dette noe særlig. Og hva er egentlig forskjellen på kajal/eye liner?
Purple Diamond Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. juli 2009 Noen her inne må da bruke eye liner/kajal?
Furstina Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 jag använder en penna, en kajal eller eyeliner-penna. Jag tycker den är lättare att jobba med än en eyeliner-pensel. jag drar ner ögat, sträcker ut i kanten och målar på franskanten (öyenvippekanten) och en bit ovanför. Ibland/oftast målar jag också precis på nedre franskanten. Är det fest målar jag tjockare linjer. Jag har använder Diors eye liner pencil och gillar den, den är lagom mjuk-hård och lätt att tvätta bort.
Purple Diamond Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2009 jag använder en penna, en kajal eller eyeliner-penna. Jag tycker den är lättare att jobba med än en eyeliner-pensel. jag drar ner ögat, sträcker ut i kanten och målar på franskanten (öyenvippekanten) och en bit ovanför. Ibland/oftast målar jag också precis på nedre franskanten. Är det fest målar jag tjockare linjer. Jag har använder Diors eye liner pencil och gillar den, den är lagom mjuk-hård och lätt att tvätta bort. Tusen takk fot flott svar, det satte jeg pris på! Hvilken øyensminkefjerner bruker du?
Furstina Skrevet 4. juli 2009 #5 Skrevet 4. juli 2009 Ingen speciell, både kajal och mascara är vattenlösliga så jag använder min vanliga rengöringskräm. Nu har jag fått en rengöringskräm av min hudpleier från Chris Farnell men även tidigare använde jag vanlig ansiktsrengöring för sminket.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Ok:) Jeg er helt grønn på eye liner-området, så jeg må bare spør: man kan bruke eye liner på både våtkant og inntill vippene oppe?
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 PS: Purple Diamond over og her. Gidder ikke logge inn=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå