Purple Diamond Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Skal kjøpe nye sjampo, og har bestemt meg for å kjøpe enten Herbal Essences, Elvital Nutri-Gloss eller Define Nourishing Silk/Radiant Shine. Jeg er en skikkelig vinglepetter og trenger derfor hjelp til å velge... Kom med positive og negative erfaringer med de ulike sjampoene. PS: Ønsker en sjampo som skummer. Frisørsjampoer jeg jar prøvd gjør nemlig ikke det, og det liker jeg ikke=p
hvitveis1 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Jeg bruker ikke sjampo lenger fordi det egentlig bare er uttørkende dritt, men mine erfaringer av merkene er: - Herbal Essenses har vært for sterk for meg, har tørket ut hodebunnen og den har begynt å klø. - Elvital har jeg ingen erfaring med. - Define har jeg brukt ganske mye av og har jeg også vært fornøyd med. Spesielt volumsjampoen. Jeg ville ha gått for Define.
Gjest Tweek Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 (endret) . Endret 27. desember 2009 av stearinpikken
Gjest Euforia Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Den rosa fra Herbal Essences lukter himmelsk! Kjæresten min blir alltid liggende og lukte på håret mitt etter jeg har brukt den. Håret mitt blir OK, lukten som er det store plusset. Define er nok favoritten, selv om den er litt kjedelig og jeg synes ikke den lukter noe godt. Håret mitt blir penest med Define og holder litt lengre før det blir fett, men er litt lei Define. Elivital lukter også himmelsk, men synes ikke håret blir så fint, pluss at jeg må vaske det oftere.
lovenemo Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Herbal Essences lukter kanskje godt, men håret mitt og hudebunnen min har aldri hatt det så jævlig før som når jeg brukte produktene til HE. Klødde og flasset som en idiot :\ Av billig-shampoer er jeg mest fornøyd med Wella og Define, men holder meg lett til frisørprodukter, mye bedre for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå