Gå til innhold

Butikker/merker som fører BH-er med stor cup og liten omkrets? (70H)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har BH-størrelse 70H, og det eneste merket jeg vet om som fører denne størrelsen er Change, og det er bare noen utvalgte av deres BH-er som har den størrelsen. Nå er jeg litt lei av å ha valget mellom de 3 BH-ene jeg allerede har i skapet, og lurer på om noen vet om andre merker/butikker jeg kan handle i.

Kommer ifra Bergen, så har dessverre ikke mulighet til å besøke LaLina, selv om jeg har hørt mye fint om den butikken. Lurer spesielt på om noen vet om nettbutikker hvor de har fine og gode BH-er (sist gang jeg prøvde å handle undertøy på nettet endte jeg opp med en BH der cupene hadde pyramide form, vil helst unngå dette igjen:P)

Og hvor jeg evt. kan finne badetøy? På Change hadde de bare èn type som passet meg, men jeg likte den egentlig ikke så godt.

Tusen takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Bravissimo.com

Brastop.com

Figleaves.com

Dette er ihvertfall tre nettbutikker som fører BH-er i størrelsen din. :)

Skrevet

Hva med Agjato og Netty i Bergen??

• 1 måned senere...
Skrevet
Hva med Agjato og Netty i Bergen??

Litt seint svar her ja =P

Agjato? Hvor ligger det?

Netty har bare merket Change som jeg kan bruke.. Og da er det greiere å gå på Change butikken =P

Skrevet

Leeeeenge siden eg har vært på Agjato...da lå de under Smørsbroen..... sjekk i 1881

Skrevet
Leeeeenge siden eg har vært på Agjato...da lå de under Smørsbroen..... sjekk i 1881

Takk takk! =) må sjekke det ut ! ^^

Skrevet

La Senza på Galleriet blant annet?

Jeg bruker 65H og har kjøpt mange BH-er på Netty. (Nei, ikke noe silikon)

Skrevet
La Senza på Galleriet blant annet?

Jeg bruker 65H og har kjøpt mange BH-er på Netty. (Nei, ikke noe silikon)

La Senza går bare opp til F =/

Sist jeg handlet på Netty sa de at det eneste de kunne tilby meg av bh-er i den størrelsen var Change merket, og de har heller ikke alle merker i den størrelsen =/ Derfor jeg har 2 av alle typer BH-ene de har =P Begynner å bli litt kjedelig og skuffende :P Men har de fått inn nye merker på Netty som fører BH-er i vår størrelsesgruppe?

(ikke silikon her heller nei btw :P)

Skrevet

Det er egentlig rart, for Netty fører blant annet både Freya og Fantasie og begge disse merkene fører disse størrelsene. Problemet er vel at Netty ikke tar inn disse størrelsene, ikke at de ikke finnes!

Sjekk ut nettsider som f.eks. Figleaves eller Bravissimo, ev Brastop.com. Om du ikke vil handle via nettet selv (noe jeg anbefaler, alle nevnte stedene er seriøse og har god service) får du i hvertfall inntrykk av hvilke merker som fører store størrelser og modeller du kan være interessert i. :)

Skrevet
Det er egentlig rart, for Netty fører blant annet både Freya og Fantasie og begge disse merkene fører disse størrelsene. Problemet er vel at Netty ikke tar inn disse størrelsene, ikke at de ikke finnes!

Sjekk ut nettsider som f.eks. Figleaves eller Bravissimo, ev Brastop.com. Om du ikke vil handle via nettet selv (noe jeg anbefaler, alle nevnte stedene er seriøse og har god service) får du i hvertfall inntrykk av hvilke merker som fører store størrelser og modeller du kan være interessert i. :)

Takk! Er nok litt skeptisk til å handle via nettet ja, men kanskje det er på tide å prøve noe nytt? =) Det er jo også kanskje mulig at dersom Netty fører disse merkene, at jeg kanskje kan overtale de til å ta inn noe spesifikt i min størrelse? ^^ Det er nok verdt et forsøk iallefall! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...