Gå til innhold

One night stand...er han interessert i å treffes igjen?

Luika

Anbefalte innlegg

For et par måneder siden traff jeg en kjekk fyr på byen som jeg likte godt. Det oppstod umiddelbart god kjemi mellom oss. Han gav meg nummeret sitt og så dro vi hjem hver for oss. Vi holdt kontakten et par uker etterpå over sms, men så dabbet det litt av. Forrige uke derimot, sendte jeg han en melding og vi møttes på byen. Jeg ble med han hjem, var veldig full og før jeg visste ordet av det hadde vi sex. Hadde ingen intensjoner om det på forhånd, men det ble nå likevel slik. Han ville jeg skulle sove over hos han, og han var så søt som lå og holdt rundt meg helt til neste morgen. Da jeg skulle dra ble det litt kleint, for jeg ville ikke bli oppdaget av romkameratene hans, så vi bare gav hverandre en klem og sa hadet. Dagen etter tok jeg kontakt på sms, og etter det har jeg vært veldig usikker på hva fyren vil. Han har svart på meldingene, men veldig kort og høflig, ofte med smilefjes. Han skrev at han synes det var koseig å ha meg på besøk, men jeg er ikke helt sikker på om han vil fortsette kontakt. Hvordan vet man om gutter er interessert i å treffes igjen etter et one - night - stand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For et par måneder siden traff jeg en kjekk fyr på byen som jeg likte godt. Det oppstod umiddelbart god kjemi mellom oss. Han gav meg nummeret sitt og så dro vi hjem hver for oss. Vi holdt kontakten et par uker etterpå over sms, men så dabbet det litt av. Forrige uke derimot, sendte jeg han en melding og vi møttes på byen. Jeg ble med han hjem, var veldig full og før jeg visste ordet av det hadde vi sex. Hadde ingen intensjoner om det på forhånd, men det ble nå likevel slik. Han ville jeg skulle sove over hos han, og han var så søt som lå og holdt rundt meg helt til neste morgen. Da jeg skulle dra ble det litt kleint, for jeg ville ikke bli oppdaget av romkameratene hans, så vi bare gav hverandre en klem og sa hadet. Dagen etter tok jeg kontakt på sms, og etter det har jeg vært veldig usikker på hva fyren vil. Han har svart på meldingene, men veldig kort og høflig, ofte med smilefjes. Han skrev at han synes det var koseig å ha meg på besøk, men jeg er ikke helt sikker på om han vil fortsette kontakt. Hvordan vet man om gutter er interessert i å treffes igjen etter et one - night - stand?

Du må nok bare spørre rett ut - om han kunne være interessert i noe mer/bli bedre kjent...Hehe....Derfor jeg ikke tror det er så lurt å ha sex før man i det hele tatt kjenner hverandre...Blir litt feil rekkefølge å skulle bli kjent etterpå og ikke før man har sex lissom..Men sikkert noen som har hatt one night som har utviklet seg til et forhold, men tror flertallet av one nights ender som one nights...Hadde jeg vært interessert i noe mer enn en one night hadde jeg jo tatt kontakt/intiativ overfor for deg - hørt om du ville treffes igjen...Men kan jo hende han tenker samme som deg, at du kun var interessert i one night...Umulig å vite egentlig. :)

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon som deg nå. Og jeg tenkte som så at jeg hadde ingenting å tape på å spørre han om han ville finne på noe en dag. Og han sa ja! :D Så vi skal på date til helgen!

Så mitt råd er å bare hoppe i det! Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...