Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Jeg skal flytte og trenger pappesker og store plastbokser med lokk. Har de sånt på Nille? Clas Ohlson og Europris har vel. Hvem flere?
Pasha Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 ikea, clas, binders, og mange butikker gir gladlig bort pappeskene de får varer i.
Gjest TS Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Takk for tips... Hvem er billigst? Eller, spør heller: er det noen som har overpriset skikkelig i forhold til andre? Har ikke Ikea i nærheten...
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Takk for tips... Hvem er billigst? Eller, spør heller: er det noen som har overpriset skikkelig i forhold til andre? Har ikke Ikea i nærheten... Vet ikke, men Clas Ohlson pleier å være ganske rimelige. Sjekk på nettet: www.clasohlson.no Pappesker vet jeg ikke om de har der, binders har helt sikkert www.binders.no
Makin' it big Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Billigst er det vel å gå innom et par matbutikker og spørre om de har noen esker de trenger å kvitte seg med. Jeg har flyttet over 40 ganger og aldri betalt for en eneste eske.
Jade Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Bananesker er kraftige/solide og lette å bære (matbutikker).
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #9 Skrevet 30. juni 2009 Bananesker er kraftige/solide og lette å bære (matbutikker). Lite plass i de, ikke ordentlig bunn såvidt jeg husker? ikke ordenlig lokk heller
Jinx82 Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har kjøpt mine plastbokser med lokk på Jysk, mener de er billigere der enn på Clas Ohlson ihvertfall. De finnes i mange størrelser, sølvgrå eller gjennomsiktige, er solide og kan stables oppå hverandre. Jysk pleier å ha kampanjepriser på sånne innimellom Du kan jo sjekke priser på de ulike nettsidene til butikkene som er nevnt i denne tråden.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #11 Skrevet 1. juli 2009 De mest solide flytteeskene jeg har hatt har jeg fått på Vinmonopolet. Det er ikke alltid de har store esker der, men det er absolutt verdt et forsøk å stikke innom nærmeste polutsalg. Jeg er veldig fornøyd med Europris sine plastesker med lokk.
Gjest TS Skrevet 1. juli 2009 #12 Skrevet 1. juli 2009 De mest solide flytteeskene jeg har hatt har jeg fått på Vinmonopolet. Det er ikke alltid de har store esker der, men det er absolutt verdt et forsøk å stikke innom nærmeste polutsalg. Takk for tips! Har bare vært innom daglivarebutikker, og de har som regel bare fruktesker som ikke egner seg... Hvilke andre butikker?
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #13 Skrevet 1. juli 2009 Takk for tips! Har bare vært innom daglivarebutikker, og de har som regel bare fruktesker som ikke egner seg... Hvilke andre butikker? Har flyttet flere ganger jeg og brukt frukt esker. Det pleier å følge med en ganske tykk pappplate som ligger over frukten som jeg har delt i to og dekket til hullet som her i bunnen. Har fungert kjempefint for meg da de eskene er solide og akkurat passe store til å bære ting i.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2009 #14 Skrevet 1. juli 2009 Det er vel matbutikker, jernvarehandel og tøybutikker som bruker pappesker. Må nesten ta ei runde og spørre evt. høre om når de får varer for å være der før pappeskene blir presset. eskene til vinmonopolet er perfekt til å pakke glass og servise i.
Aftensol Skrevet 1. juli 2009 #15 Skrevet 1. juli 2009 Hør med en elektobutikk De får store og solide esker, og kommer du den dagen de får varene, så har de fremdeles esker på lageret
Gjest Gjest_Kristian_* Skrevet 24. juli 2009 #16 Skrevet 24. juli 2009 (endret) Innlegget er slettet iht KGs regler. Veslejenta - moderator Endret 24. juli 2009 av Veslejenta
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #17 Skrevet 24. juli 2009 Skobutikker kan ha esker å gi bort. Kanskje greit bare å høre rundt på nærmeste shoppingsenter? Biltema selger vel også esker forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå