Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Hei.. sitter her med en vond følelse. Må få ut litt tanker og tar gjerne i mot råd og oppløftene ord:) Meg og kjærsten har kun vært sammen noen mnd, har vært litt av og på det siste året. begge har gjort ting som vi ikke burde. men ble enige om å slutte å tulle å ble da sammen. Han ditcha meg for ei jente i fjor sommer, (ei han har møtt flere ganger, vært kun sex) jeg fortjente den absolutt. Hun bor langt vekk men er på ferie her litt på sommeren. Han sendte mld med hun i forrige uke, der hun skrev at hun ville feste med han. dette fortalte han selv med meg og flere tilstede. trur ikke han vet at jeg sliter litt med dette med hun. for et par dager siden fikk han noen meldinger som han svarte på. han sa det var fra X (en kamerat) uten at jeg spurte. Men fikk følelsen av at det kunne være hun. Og nå sitter jeg hjemme og kjeder meg, så bare tenker og tenker på dette. blir snart gal. han kommer ikke hjem før til helga så får ikke snakka med han om hvor gal jeg blir, trur ikke jeg vil det heller. men lurer litt på å sende en mld til han som jeg kan få litt bekreftelse på hvis dere skjønner... forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå