Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Driver og leter etter god ferielitteratru og kom over to bøker i dag som jeg lurer på å kjøpe. Den ene var "Lesesirkelen" og den andre heter "Ladies". Noen som har lest dem og evt kan anbefale dem? Jeg trenger noe som er relativt lettlest og fengende, men det trenger ikke å være så lett som Marian Keyes etc. (Har lest masse Marian Keyes og lignende bøker jeg altså, men tenkte kanskje noe litt annet i år, men tross alt allikevel noe man kan kose seg med på stranda uten å måtte konsentrere seg alt for mye).
pøbelsara Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 (endret) Jeg vet ikke om det er samme boken, men jeg har lest "The reading group" av Elizabeth Noble, og jeg likte den kjempegodt. Den er ca. i samme gate som Marian Keyes. Ganske lettlest, men en veldig god historie, synes jeg. Endret 30. juni 2009 av pøbelsara
Nelly Pelly Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Lesesirkelen er helt perfekt som sommerlektyre Eller så er jeg kanskje litt merkelig, men elsker John Irving som sommerlektyre. Og hvis du liker krim er bøkene til Robert Wilsom om etterforskeren Falcòn i Sevilla utmerket.
Gjest TS Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 TS her. Takk for svar. Jeg skal definitivt kjøpe "Lesesirkelen"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå