Cyndi Skrevet 7. august 2003 #21 Skrevet 7. august 2003 Ang. det at huden puster/ikke puster. Huden har sin måte å "Puste" på den også. Leste for en stund tilbake at om man f.eks skulle male hele kroppen, måtte man ikke dekke HELE kroppen for da fikk ikke huden puste, og dte kunne være farlig. men, ja, hva vet vel jeg..
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2003 #22 Skrevet 7. august 2003 Ang. det at huden puster/ikke puster. Huden har sin måte å "Puste" på den også. Leste for en stund tilbake at om man f.eks skulle male hele kroppen, måtte man ikke dekke HELE kroppen for da fikk ikke huden puste, og dte kunne være farlig. men, ja, hva vet vel jeg.. Dette har jeg også hørt... Vet det ble gjort noen tester med frosker, der de malte hele froskene utenom munnen...De døde visst ganske kjapt.. Samme resultat får man visst med mennesker... Clea
Gjest Petruska unplugged Skrevet 7. august 2003 #23 Skrevet 7. august 2003 Ja selvsagt dør man hvis man får dekket til huden over lengre tid evt. med maling, jeg presiserte bare at huden ikke puster i den forstand at den tar opp oksygen fra luften....Det var bare det jeg mente.
Gjest Candyfloss Skrevet 9. august 2003 #24 Skrevet 9. august 2003 Håper gjest kommer med noen svar her.. For jeg tror jeg egentlig kommer til å prøve det her, jeg... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #25 Skrevet 7. mai 2005 hehe.. http://www.trimform.no/index.php?linkn=53&...imming%20kl%E6r Lekker den sauna drakten!!
Gjest seroxata Skrevet 7. mai 2005 #26 Skrevet 7. mai 2005 :o jøss... jeg får jo nesten lyst til å teste ut dette selv!! Men jeg er enda litt i tvil om det faktisk kan virke?
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2005 #27 Skrevet 8. mai 2005 Dette har jeg også hørt... Vet det ble gjort noen tester med frosker, der de malte hele froskene utenom munnen...De døde visst ganske kjapt.. Samme resultat får man visst med mennesker... Clea Hvorfor er det så merkelig? Svette regulerer temperaturen i kroppen. Froskene ble omtrent kokt i live... At noen vil tro på disse plastgreiene er neste litt morsomt.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #28 Skrevet 10. mai 2005 Dette hørtes for utrolig ut til være sant. Jeg har store problemer med celulitter og har prøvd det meste og er mer enn villig til å prøve dette. Surrer man plastfolie rundt mage,rumpe, lår en gang eller flere? Hvor lenge bør man sykle/løpe e.l for å få noen synlig effekt av dette? Hvor fort så du som anbefalte dette resultater? hadde ikke skadet å ta av noen cm heller på rumpe, lår, mage. Hvor mange cm har du tatt av og etter hvor lang tid? Beklager alle spm, men dette er som sagt et kjempeproblem for meg og jeg prøver per i dag alt for å få bukt med dette. Takker for svar på dette og starter i morgen
Gjest Auroriah Skrevet 10. mai 2005 #29 Skrevet 10. mai 2005 Noen som vet hvilke treningsformer som gir best utslag ved bruk av plastfolie?
Gjest Dixie i.i Skrevet 10. mai 2005 #30 Skrevet 10. mai 2005 Jeg stepper 30-45 min Surrer inn mage og lår
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2005 #31 Skrevet 10. mai 2005 Har du merket noe forskjell på mage, lår da dixie?
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #32 Skrevet 11. mai 2005 Ble skikkelig nyskjerrig. Jeg har en valk (bilring) på magen jeg vil bli kvitt. Går det ant å surre inn magen med folie og gå med den hele dagen? Blir valken borte da (eller i alle fall litt mindre)?
Heidipia:) Skrevet 12. mai 2005 #33 Skrevet 12. mai 2005 Ble skikkelig nyskjerrig. Jeg har en valk (bilring) på magen jeg vil bli kvitt. Går det ant å surre inn magen med folie og gå med den hele dagen? Blir valken borte da (eller i alle fall litt mindre)? lurer jeg på også, om en bare kan ha den på seg på dagene når en går hjemme. siden huden blir innestengt så skulle en tro en svettet omtrent like mye om en trente eller ei når en har den på seg??
Gjest Dixie i.i Skrevet 12. mai 2005 #34 Skrevet 12. mai 2005 Ja, jeg har merket forskjell. Både det psykiske = svetter meg, så JEG føler jeg får mere utbytte av treningen. Vet det ikke har noen sammenheng, men det motiverer meg, så jeg trener mer. Har også gått ned noen cm rundt mage og lår, har ikke målt men merker det på klærne. I tillegg har jeg fått veldig myk og fin hud på lårene. Hvorfor det virker aner jeg ikke, er ingen god forklaring. Men jeg trener på samme måte som jeg alltid har gjort og har oppnådd mye bedre resultater, så jeg fortsetter med det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå