Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Hei! (Litt langt innlegg) Er 18 år og møtte en kjekk kar på byen i vår som er 5 år eldre enn meg. Ble med han hjem første kvelden og allerede da hadde vi oss. Angrep meg litt etterpå siden det var første gang jeg hadde møtt han, men det var likevel fantastisk! Vi sendte litt meldinger og han virket trivelig. Møttes flere ganger, men begynte å mistenke at han bare var ute etter sex og ikke noe mer. Spurte om han trodde det kunne bli noe mer, men det var litt utydelig svar. Møttes igjen på en fest der jeg hadde sendt litt melding med han tidligere på dagen og han spurte om han og en kompis fikk komme innom. Jeg sa det var greit. Hadde egentlig funnet ut at jeg kanskje skulle begynne å glemme han, men nor han var der så var det som om alt det negative om han blir glemt. Da er det liksom greit at han ikke vil bli kjæreste med meg, det er liksom bedre å ha sex enn ingen ting for min del! 1 uke etter så sendte han melding og sa det burde nok ikke fortsette siden jeg var litt ung i forhold til han. Ble litt skuffa, men på en fest noen dager etter på, så så jeg han sammen med ei anna jente, men likevel kysset han meg samme kvelden. Hadde bestemt meg for å overse han litt, men han gjorde det likevel. Denne kvelden dro vi hjem hver til vårt. Har møttes noen ganger etter dette og hadd sex. Nå har jeg flyttet hjem siden det er sommerferie og ser han neppe før det blir høst igjen, siden han bor i den byen der jeg går på skole. Sendte melding til han og spurte om han trodde det kunne bli noe mer, men han sa at det kunne det nok ikke, men han ville det skulle fortsette sånn som det var før jeg tok ferie. Jeg har håpet og håper fortsatt at han kanskje skulle bli forelsket i meg, sånn at vi kunne bli kjærester og ikke bare sex kompiser liksom. Jeg ville aldri hatt sex med noen uten å føle noe for personen, men for han så virker det som om det ikke er så nøye hvem det er, bare han får ha sex.. De fleste synes nok jeg skal glemme han, og jeg burde kanskje det. Men jeg savner han og tenker hele tiden på alle de fine stundene vi har hatt sammen og kanskje kan få. Kanskje han en dag vil bli forelsket i meg? Eller kan noen faktisk bare drive rundt uten følelser i det hele tatt? Jeg trodde ikke man kunne det i så fall.. Han er den beste mannen jeg har møtt i mitt liv og det blir nok vanskelig å finne en ny som kan måle seg, selv om denne personen tydeligvis ikke elsker meg på noe vis. Før jeg traff han var jeg forelsket i en annen som også var forelsket i meg, men så ble jeg så inderlig glad i denne personen at den forrige er nesten glemt. Og nå ender det vel opp med ingen av dem på meg.. Trenger litt svar på hva jeg skal gjøre. Vil ikke glemme han, selv om jeg kanskje burde..
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Skulle stå "angret" ikke angrep på 3 linje. Men fikk ikke til å endre selve innlegget.
Gjest Gjest_Maki_* Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Hei Jeg tror de fleste både gutter og jenter har truffet på en elr flere slike i livet sitt, så du er ikke alene. Tro meg, det er mange mennesker som kan drive på å ha sex med andre uten å føle noe som helst for den de har sex med, det høres nesten ut som det er tillfellet her dessverre. Prøv å glemme ham, det er utrolig mange flotte kjekke gutter der ute du vil møte på!Du er ennå ung og selvom det gjør veldig vondt å glemme ham, høres det for meg ut som det er til det beste for deg i det lange løp. Du kommer til å treffe noen du synes er minst like fantastisk som denne og som ser på deg som mer en en knullevenn. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Takk for svar For meg har det hjulpet å møte en ny for å glemm/komme over en annen. Men nå i ferien bor jeg på så liten plass, at heg er det liten sjanse å treffe noen ny:) Og der jeg studerer, føles det som jeg har møtt alle som bor der og at det ikke finnes noen ny, selv om jeg langt fra har møtt alle der. Men minnene fra de gangene han har holdt rundt meg og snakket med han, er vanskeligst å glemme. Særlig når jeg vet jeg kan oppleve det igjen. Men du har nok rett i at jeg burde glemme han.
Gjest Gjest_Maki_* Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 Det er ikke sikkert du møter noen som du får følelser for med engang, du må kanskje belage deg på å være litt tålmodig Men tenk så mye bedre det vil føles den dagen du møter en som gjengjelder følelsene dine,og hvor mye bedre det vil føles når han holder rundt deg og når du snakker med ham
Gjest D-shol Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Jeg innlot meg på et forhold med det jeg trodde var "den perfekte mannen". Han var bare ute etter noen å ringe til når han "trengte sex", jeg tenkte at det sikkert ble bedre etterhvert og at jeg kunne takle det så lenge jeg ikke mista ham. Til slutt ble jeg lei av all usikkerheten, og av å bli brukt. Du fortjener bedre!
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Takk folkens for svar og oppmuntring =) Det forholdet du hadde D-shol ligner mye på sånn som jeg har det nå. Men skal ta det med videre, det dere har sagt =)
Gjest Jente87 Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Takk folkens for svar og oppmuntring =) Det forholdet du hadde D-shol ligner mye på sånn som jeg har det nå. Men skal ta det med videre, det dere har sagt =) Jeg er i samme situasjon som deg selv nå så jeg forstår virkelig at det blir kjempe vanskelig å evenuelt kutte han ut.. Men som de andre her inne sier,så fortjener du mye bedre enn en som ser ut til å bare være ute etter sex..
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Du har fortjent en mann som vil ha hele deg! Lei for å si det, men tror sjansen er liten for at han i løpet av sommeren utvikler følelser for deg hvis han ikke allerede har det......har vært i samme situasjon selv, og ventet tålmodig, men forgjeves, i 3 år på at han skulle få følelser. Skjønte til slutt at jeg hadde fortjent bedre!
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 8. juli 2009 #10 Skrevet 8. juli 2009 Hei! (Litt langt innlegg) Er 18 år og møtte en kjekk kar på byen i vår som er 5 år eldre enn meg. Ble med han hjem første kvelden og allerede da hadde vi oss. Angrep meg litt etterpå siden det var første gang jeg hadde møtt han, men det var likevel fantastisk! Vi sendte litt meldinger og han virket trivelig. Møttes flere ganger, men begynte å mistenke at han bare var ute etter sex og ikke noe mer. Spurte om han trodde det kunne bli noe mer, men det var litt utydelig svar. Møttes igjen på en fest der jeg hadde sendt litt melding med han tidligere på dagen og han spurte om han og en kompis fikk komme innom. Jeg sa det var greit. Hadde egentlig funnet ut at jeg kanskje skulle begynne å glemme han, men nor han var der så var det som om alt det negative om han blir glemt. Da er det liksom greit at han ikke vil bli kjæreste med meg, det er liksom bedre å ha sex enn ingen ting for min del! 1 uke etter så sendte han melding og sa det burde nok ikke fortsette siden jeg var litt ung i forhold til han. Ble litt skuffa, men på en fest noen dager etter på, så så jeg han sammen med ei anna jente, men likevel kysset han meg samme kvelden. Hadde bestemt meg for å overse han litt, men han gjorde det likevel. Denne kvelden dro vi hjem hver til vårt. Har møttes noen ganger etter dette og hadd sex. Nå har jeg flyttet hjem siden det er sommerferie og ser han neppe før det blir høst igjen, siden han bor i den byen der jeg går på skole. Sendte melding til han og spurte om han trodde det kunne bli noe mer, men han sa at det kunne det nok ikke, men han ville det skulle fortsette sånn som det var før jeg tok ferie. Jeg har håpet og håper fortsatt at han kanskje skulle bli forelsket i meg, sånn at vi kunne bli kjærester og ikke bare sex kompiser liksom. Jeg ville aldri hatt sex med noen uten å føle noe for personen, men for han så virker det som om det ikke er så nøye hvem det er, bare han får ha sex.. De fleste synes nok jeg skal glemme han, og jeg burde kanskje det. Men jeg savner han og tenker hele tiden på alle de fine stundene vi har hatt sammen og kanskje kan få. Kanskje han en dag vil bli forelsket i meg? Eller kan noen faktisk bare drive rundt uten følelser i det hele tatt? Jeg trodde ikke man kunne det i så fall.. Han er den beste mannen jeg har møtt i mitt liv og det blir nok vanskelig å finne en ny som kan måle seg, selv om denne personen tydeligvis ikke elsker meg på noe vis. Før jeg traff han var jeg forelsket i en annen som også var forelsket i meg, men så ble jeg så inderlig glad i denne personen at den forrige er nesten glemt. Og nå ender det vel opp med ingen av dem på meg.. Trenger litt svar på hva jeg skal gjøre. Vil ikke glemme han, selv om jeg kanskje burde..For menn er det ikke noe problem å ha sex med en jente, uten å ha noen følelser for personen. Sex er fysisk, så for å kunne ha glede av sex så trenger mannen kun en kvinnekropp, ikke nødvendivis en persom man har følelser for.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #11 Skrevet 8. juli 2009 Takk for svar alle sammen. Dere har nok rett i at man faktisk fortjener bedre. Det begynner å gå bedre nå, men om kvelden hender det jeg savner han, men har enda noen uker på å begynne å komme over han, før jeg flytter tilbake til byen han bor i.
posse Skrevet 9. juli 2009 #12 Skrevet 9. juli 2009 Er ingen lett situasjon det der. Jeg har også vært i noe lignende, traff en mann, og siden ingen av oss hadde noen andre i kikkerten og vi trivdes i hverandres selskap osv, så bestemte vi oss for å være p...venner Det var vi en periode, men så begynte jeg å få følelser for han. Jeg bgeynte etterhvert å vurdrere å avslutte hele forholdet, siden han tidligere hadde gitt klart uttrykk for at han ikke ville at det skulle bli noe mer seriøst mellom oss. Men - under over alle under, det viste seg at han også hadde fått følelser for meg Så nå har vi vært samboere i snart 3 år Dette er ikke for å gi deg noen falske forhåpninger, men ville bare fortelle deg at det kan faktisk gå den veien man ønsker, man vet aldri når følelsene dukker opp
Umbrella Skrevet 9. juli 2009 #13 Skrevet 9. juli 2009 Du blir bare såret om du setter livet ditt på vent for han. Han har vært ærlig og sagt hvor landet ligger, da burde du gjøre det som er best for deg, og det er ikke å gå rundt å vente på han....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå