Gjest Gjest_karina_* Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 da var det en dårlig behandling på hudpleiesalong tråd igjen.. ! vert endel av de her inne.. men jeg MÅÅ bare få ut frustrasjonen min.. ANGELS originality på majorstua.. AAAAAldri aldri gå der.. grusomme de som jobber der.. elendig service både mot kunder og hverandre virket det som.. var en ung jente der noen dager som ble snakket til som en tulling, og venninnen min fikk pedikyr der av en utenlandsk dame (jeg var med) og hun gikk opp med handskene og tok betaling av andre kunder og alt, som hun hadde brukt på føttene til venninnen min.. hun var ikke spesielt hyggelig heller etter hva jeg forstod.. neij huff, er nok av hudpleiesalonger i oslo, JEG går hvertfall aldri der.. ! andre som har samme erfaring derfra? tror det er en nokså nyåpnet salong..
Gjest kråkebolla Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 jeg sitter heller ikke igjen med noe god opplevelse derfra, syns ikke de var spesielt hyggelige og det endte med at jeg avbestilte timen jeg skulle hatt denne uken.
Hilde Christina Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Oi.. nesten så jeg får lyst til å ta meg en tur for å se hvordan det er selv. Hadde aldri funnet meg i dårlig behandling i en hudpleiesalong. Hadde det vært noe å klage på hadde jeg definitivt gjort det.
Gjest Gjest_marimor_* Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Oi.. nesten så jeg får lyst til å ta meg en tur for å se hvordan det er selv. Hadde aldri funnet meg i dårlig behandling i en hudpleiesalong. Hadde det vært noe å klage på hadde jeg definitivt gjort det. jeg har ikke vert der selv, men hadde en venninne som jobbet der en stund, å ble skikkelig dårlig behandlet. dette har forsåvidt ikke noe betydning for valg av salong når jeg sal ha en hudpleiebehandling, men jeg er heller ikke med på å støtte slike bedrifter..
Kamelia83 Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Ser ut som alle disse gjestenickene er samme person men...
Ambivalent Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 (endret) Ser ut som alle disse gjestenickene er samme person men... Mangelen på bruk av stor bokstav..? Endret 1. juli 2009 av Ambivalent
Kamelia83 Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Mangelen på bruk av stor bokstav..? Mm Og vert
Gjest Gjest_Silje_* Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 Haha, skeptisk er du hvertfall;) Og oppmerksom! Hehe
Kamelia83 Skrevet 2. juli 2009 #10 Skrevet 2. juli 2009 Bare litt rart at så mange gjesteskrivere samtidig har en dårlig opplevelse fra denne salongen. Høres ut som om det er noe personlig bakenfor her ja..
_milla_ Skrevet 2. juli 2009 #11 Skrevet 2. juli 2009 Bare litt rart at så mange gjesteskrivere samtidig har en dårlig opplevelse fra denne salongen. Høres ut som om det er noe personlig bakenfor her ja.. [/quote Godt mulig, betyr jo egentlig svært lite for min del, noen er tydeligvis ikke fornøyd med salongen, uavhengig av antall.
Kamelia83 Skrevet 2. juli 2009 #12 Skrevet 2. juli 2009 Nei det betyr jo egentlig ingenting for min del heller. Jeg går ikke i hudpleiesalong. Hehe.
Wonders Skrevet 3. juli 2009 #13 Skrevet 3. juli 2009 kunne dere lagt inn dette på vibb.no ? http://vibb.no/Browse.asp?Region=Oslo&...mp;Area=Frogner for da kan jeg si det videre til vennene mine. Bruker vibb som en slags bedriftskatalog jeg. Hvor vi selv skriver våre opplevelser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå