enatupp Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Har den sistye tiden opplevd å få kraftige smerter i "magen" etter sex. ca midt mellom frøken fryd og navlen. nå sist var det så kraftig at jeg trodde jeg måtte spy. det gir seg etter ca 5-10min.. hva kan dette være?? Bør jeg søke lege? ganske lang ventetid her jeg bor...
Gjest linnijenta Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Jeg får dette hvis jeg ikke er ordentlig klar for sex før jeg får noe "langt" inn der. Men da får jeg vondt mens sexen holder på også, ikke bare etterpå. Hvordan vondt får du? En gang hadde jeg veldig vondt mellom navlen og fitta som du beskriver. Da var det faktisk luft som hadde kommet inn og lagt seg oppi der mens vi hadde sex... Men skjer det ofte er jo det gjerne ikke problemet.
enatupp Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2009 Jeg får dette hvis jeg ikke er ordentlig klar for sex før jeg får noe "langt" inn der. Men da får jeg vondt mens sexen holder på også, ikke bare etterpå. Hvordan vondt får du? En gang hadde jeg veldig vondt mellom navlen og fitta som du beskriver. Da var det faktisk luft som hadde kommet inn og lagt seg oppi der mens vi hadde sex... Men skjer det ofte er jo det gjerne ikke problemet. Jeg var i aller høysete grad klar (har venta i flere dager) hihi! Smertene starter som et lett trykk, men så kjennes det ut som om noe skal til å sprenges der nede. det kniper og kniper... får samme smerter nor jeg leker med meg selv også, og det er uten penetrering..
Gjest linnijenta Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Så rart da? Får du de samme smertene hvis du bare leker med klitten f.eks? Kanskje du spenner et eller annet inni der når du blir kåt eller noe da... ?:S
enatupp Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2009 Ja det holder å få en klitorisorgasme... så er det smertefult... Men jeg har jo ikke hadd det før.. bare nå den siste måneden..
Elita Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Ja det holder å få en klitorisorgasme... så er det smertefult... Men jeg har jo ikke hadd det før.. bare nå den siste måneden.. Sikker på at du ikke er gravid da? Da får man mange rare vondter...
enatupp Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. juni 2009 Sikker på at du ikke er gravid da? Da får man mange rare vondter... Har tenkt tanken, men tok test i helga og den var negativ
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå