Gå til innhold

Er jeg gal?

Gjest Gjest_gjest_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Holdt dette for meg selv en stund. Og jeg lurer på: ER DET NOE GALT MED MEG?

Fordi, jeg blir opphisset blir faktisk opphisset hvis f.eks. en jentevenn hoster!

Tror jeg er hetro.

MEN JEG TROR FORTSATT NOE ER GALT NÅR MAN BLIR KÅT AV DÉT! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest linnijenta
Skrevet

Altså..... Folk blir jo opphisset av alt mellom himmel og jord. Vil vel ikke si at noe er GALT selv om du blir det. Men det er nok veldig unormalt og gaaanske så spesielt. Tror det er noe du bør holde for deg selv fremover ja :)

Har hørt verre ting folk tenner på, som f.eks å slikke øyeeple til hverandre?!!?

...Men uansett, de fleste ser vel på hosting som ekkelt og heller frastøtende så noe normalt er det vel ikke.

Skrevet
Holdt dette for meg selv en stund. Og jeg lurer på: ER DET NOE GALT MED MEG?

Fordi, jeg blir opphisset blir faktisk opphisset hvis f.eks. en jentevenn hoster!

Tror jeg er hetro.

MEN JEG TROR FORTSATT NOE ER GALT NÅR MAN BLIR KÅT AV DÉT! :sjenert:

Du har vel en fetisj for hosting da, ikke så vanlig tror jeg, men er sikkert "værre" fetisjer man kan ha, hehe ;).

Skrevet

Underskriver på kommentarene over her, folk kan tenne på abosolutt alt man kan tenke seg og mye en ikke kan tenke seg, så kos deg med hostingen du.

Hørt om at det er de som liker å se på videoer av andre som tramper i stykker blå ballonger f.eks. Også uvanlig, men rimelig uskyldig. Whatever floats your boat..

Skrevet

At det er en noe uvanlig fetish er det vel neppe noen tvil om. Men jeg ser ingen grunn til at man skal måtte være "gal" for å inneha den :-)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Takk for svar =)

Men har fetish noe å gjøre md legning? må det være på motsatte kjønn for at man er hetro?

Skrevet

Fetsijer blir jo gjerne beskrevet som seksuell opphisselse av ikke-seksuelle ting, så jeg tror ikke du trenger å kalle deg bifil om du tenner på hosting, uansett hvem det kommer fra. Med mindre din første innskytelse er å spre beina på veninnene dine og ha en koselig stund med jentesex hver gang de hoster. Det er jo forskjell på å bli kåt av hosting og å bli kåt på personen som hoster..

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Det kan være en logisk forklaring på det hele.

Når man hoster så spenner man mange muskler, noen av disse musklene er lokalisert i underlivet. Når du hører noen hoste, så kan du underbevisst stimulere din egen muskulatur.

Skrevet

Såvidt jeg kan skjønne har det ikke noe å gjøre med legning. Både gutter og jenter hoster jo.

Veldig uskyldig fetish dette, da. Så selv om den er litt uvanlig er det ikke noe å skamme seg over eller være flau for!

Skrevet

Hosting tenner ikke meg i det hele tatt, men hver sin smak. Andre tenner jo på feks tær og andre ekle ting. Æsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...