Mir Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Så vil jeg sjekke gamer-statusen på KG =) Vet at det er noen her som spiller , men interessert i hvor mange ! Selv har jeg base på Doomhammer og har 1 lvl 74 night elf prest, en 71 human priest og en lvl 70 human rogue. Nettopp kommet tilbake etter en lengre periode pga studier tar mye tid, og nå koser jeg meg på sene kveldene med å game til utpå nattestid Venter i spenning på flere !
solkrem Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har en lvl 80 hunter på Emerald Dream, og en del alts jeg ikke har kommet så langt med. Prøver å spille litt mindre, siden kjæresten er litt lei av at jeg ikke kan slutte å spille når som helst (pga raid og slikt). Fantastisk morsomt spill!
Plastsjel Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Spiller Alliance på Argent Dawn! Jeg har en hel haug med alts, men de to mest spilte er en 80 druid og en 80 warrior
Avalon Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Nagrand, har ikke spillt lenge. 64 hunter night elf 27 hunter draenei 18 rouge night elf
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Er stort sett på balnazzar (horde). Har tre på 80, har vore "hardcore" i fleire år men etter siste patch går det mest i småpusling rundt, sakte leveling og litt forsiktig moro i Ulduar. Logger på maks 3-4 dager i veka no og det er deilig å ikkje være så avhengig Men gøyalt spill!
Ungjenta Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Måtte lage ny konto (laaaang historie), så nå har jeg en lvl 16 Gnome Rogue på Bladefist, og en lvl 14 hunter på Boulderfist. Eller var det bladefist på hunteren? Husker aldri forskjell :S
pittie Skrevet 19. juli 2009 #7 Skrevet 19. juli 2009 80 belf hunter (main, brukes til absolutt alt og mer) 80 tauren druid (voldtatt healer) 75 belf paladin, soon to be 80:p x-antall under 60 Spiller på Shattered Hand (H) og nå en dwarf hunter på Terokkar (A) Jeg er ikke avhenging, men siden jeg elsker spillet så er jeg nok innpå så og si hver dag. Nå i ferien går det nok mest i PvP på begge 80'ene.
Gal_dame Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 (endret) Hellscream: (A) Warlock Druid Mage Deathwing: (H) DK Hunter Rogue Warrior Endret 20. august 2009 av Gal_dame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå