smilefiskeb Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 No nærmar bryllaupet vår seg med stormskritt. Eg har heile tida tenkt at eg skal ha strømpebukse på den store dagen, men har komt fram til at det kan bli veldig vanskelig å få den på plass igjen etter toalettbesøk, sidan eg har korsett med knytting på kjolen. Og sidan eg har litt store lår er eg nødd å ha noko "mellom beina" for ellers kjem det til å gnage. Difor tenkte eg kanskje at mamelukk var eit alternativ. Men eg finner veldig lite på nettet. Dei eg finner er så veldig lange i beina, eller høge i livet. Kan nokon hjelpe meg???? Andre forslag mottakast også med takk!
Spatula Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 No nærmar bryllaupet vår seg med stormskritt. Eg har heile tida tenkt at eg skal ha strømpebukse på den store dagen, men har komt fram til at det kan bli veldig vanskelig å få den på plass igjen etter toalettbesøk, sidan eg har korsett med knytting på kjolen. Og sidan eg har litt store lår er eg nødd å ha noko "mellom beina" for ellers kjem det til å gnage. Difor tenkte eg kanskje at mamelukk var eit alternativ. Men eg finner veldig lite på nettet. Dei eg finner er så veldig lange i beina, eller høge i livet. Kan nokon hjelpe meg???? Andre forslag mottakast også med takk! På cubus får du kjøpt noe som ser ut som halve strømpebukser, den går til sånn ca midten på låret, og kan være greit hvis du må ha noe mellom beina Jeg skal i allefall bruke en slik Og det er veldig greie str. Har litt push up på rompa og litt hold in på magen, men de er ikke ubehagelige Lykke til!
smilefiskeb Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juni 2009 Takk! Då får eg sjå kva cubus har å tilby..
Gjest Elfrida Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 http://cgi.ebay.com/MEDIUM-36-ANTI-STATIC-...93%3A2|294%3A30 Det er ikke den ting du ikke finner på ebay.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå