Gå til innhold

Mamelukk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

No nærmar bryllaupet vår seg med stormskritt. Eg har heile tida tenkt at eg skal ha strømpebukse på den store dagen, men har komt fram til at det kan bli veldig vanskelig å få den på plass igjen etter toalettbesøk, sidan eg har korsett med knytting på kjolen. Og sidan eg har litt store lår er eg nødd å ha noko "mellom beina" for ellers kjem det til å gnage. Difor tenkte eg kanskje at mamelukk var eit alternativ. Men eg finner veldig lite på nettet. Dei eg finner er så veldig lange i beina, eller høge i livet. Kan nokon hjelpe meg???? Andre forslag mottakast også med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
No nærmar bryllaupet vår seg med stormskritt. Eg har heile tida tenkt at eg skal ha strømpebukse på den store dagen, men har komt fram til at det kan bli veldig vanskelig å få den på plass igjen etter toalettbesøk, sidan eg har korsett med knytting på kjolen. Og sidan eg har litt store lår er eg nødd å ha noko "mellom beina" for ellers kjem det til å gnage. Difor tenkte eg kanskje at mamelukk var eit alternativ. Men eg finner veldig lite på nettet. Dei eg finner er så veldig lange i beina, eller høge i livet. Kan nokon hjelpe meg???? Andre forslag mottakast også med takk! :)

På cubus får du kjøpt noe som ser ut som halve strømpebukser, den går til sånn ca midten på låret, og kan være greit hvis du må ha noe mellom beina :)

Jeg skal i allefall bruke en slik :) Og det er veldig greie str. Har litt push up på rompa og litt hold in på magen, men de er ikke ubehagelige :jepp:

Lykke til! :)

Skrevet

Takk! Då får eg sjå kva cubus har å tilby.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...