Meliah Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har "alltid" hatt langt, blondt hår, som bare henger der. I og for seg trives jeg godt med det, liker ikke å MÅTTE style håret før jeg går ut. Men nå trenger jeg forandring! Hvordan finner jeg en frisyre som virkelig passer meg? Og som ikke gjør at jeg ser ut som om jeg er 40? (Jeg er 34 og vil heller se ut som 28! Hehe) Har fått flere "damete" klipper tidligere, og har bare angret på at jeg har klippet meg, og nå har jeg ikke lyst på en slik frisyre til! Vil ikke ha det helt kort heller... Finnes det kanskje noen flinke frisører i Drammensområdet jeg kunne gått til? Anyway, jeg trenger tips!
Gjest Muppet Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Hår vokser ut igjen, og mange tør ikke klippe seg "kort" fordi man ikke lenger har vanen av hår hengende i nakken. Jeg tok steget ut fra hår ned i rompa og klipte opp til kjaken der. Ikke sånn rihanna - bob, men at jeg gjorde noe ala den Victoria Beckham har.. Både med blondt og brunt har det blitt nå =) Nå vil jeg ikke ha noe annet. Det er lett å fikse på, ser alltid fresh ut med litt spray i, og man kan rette det ut flatt, eller fikse utstående vipp i bunnen hvis man vil være litt fresh til fest! Jeg får helt noia nå som jeg kjenner det har blitt litt -langt- bak og merker svetten på sommeren... hvis du er heldig så kan du jo kanskje sjekke denne linken før moderatorene gjør det : http://www.short-hair-style.com/images/per...ir-cut-7941.jpg .
Meliah Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2009 Der ja...har vært inne på tanken om noe sånt.. Og som du sier, hår vokser jo ut igjen da! Hmmmm.... Takker for tips i alle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå