Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #1 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg synes dette var en trist sak: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=69919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 30. juli 2003 #2 Del Skrevet 30. juli 2003 Hva er det som er trist med denne saken- kvinnen er tiltalt for mord på sin egen stedatter- selvsagt skal hun ikke slippe ut av varetekt. Minnie Innlegget er endret, Marianne (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. juli 2003 #3 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg vet ikke hva gjest ville oppnå her, men jeg synes ikke dette er noe sak å diskutere. Det kan være noen her inne som kjente den dreptes familie eller den drapsdømtes familie. Og da kan dette være et veldig sårt punkt for de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 30. juli 2003 #4 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg synes ikke dette er noe å spekulere i. Ingen vet sikkert hva som skjedde, dermed har vi lite grunnlag for å diskutere sak. Personen er tiltalt, ikke dømt. Enig med Trulselinemor, og stenger tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg