Gå til innhold

Jeg blir helt gal....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

HA! Klart jeg tør!! *bråkjekk nå* :sjarmor:

Skrevet

Prøv det teite hypokonderspillet også, helt på tryne :kissfan:

Gjest Embla s
Skrevet
:ler: Hypokonderspill!! Hvorfor lager noen et sånt spill?! Har enda ikke prøvd det første - treg maskin, nå tror jeg spillet er loadet ferdig. skal vi se..
Gjest Embla s
Skrevet

Hm.. Dette ungdomshuset lignet jo mistenkelig på Blitz-huset. Uansett - jeg har ikke lyd tilgjengelig. Er det masse viktig info jeg går glipp av? (håper det, for jeg skjønte ingen ting. de kaster masse steinblokker mot meg og blodet spruter.. det er vel meningen at jeg skal skyte de ned? hvordan?!!)

(Du finner mye rart på nettet, du :wink: )

Gjest Embla s
Skrevet

heey - 1500 poeng, 43% gjennomført! Kanskje jeg skal vurdere en karriere i ordenspolitiet! Kult! Ingen oppgave for liten, ingen for stor!

Nå skal jeg prøve hypokonder-spillet! Klarer jeg ikke det vet jeg mange menn som sikkert vil takle et slikt spill med glans og bravur!

Skrevet

Aha, du har ikke lyd, ja da faller faktisk hele vitsen bort. Mannen heter John Smith og er sannsynligvis gal. Han jobber som politimann i et SWAT team og har en forferdelig stemme, samt våpengal. Har bladd igjennom hjemmesiden han, utrolig at noen kan finne på noe slik.

Siden fikk jeg av min kusine, som syntes den var så kul :roll:

Gjest Embla s
Skrevet

Så det er en voksen politimann som har laget dette spillet... Skikkelig bra mann :roll:

(Kanskje en fordel at jeg slipper lyden da :roll: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...