Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Vanligvis har jeg sykluser på 35 dager. Nå er jeg kommet til dag 47 og ennå har ikke mensen kommet. Det er 26 dager siden jeg testet positivt på eggløsningstest. Har tatt graviditetstester flere ganger, sist for 4 dager siden, men alle har vært negative. Jeg har veldig ømme bryst, og litt murring. Noen som har greie på hva dette kan være? Er det mulig å være gravid uten at det slår ut på test etter så lang tid? Jeg blir så frustrert av å vente på en løsning...
Gjest good Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 om du ikke har testet deg på fire dager ville jeg tatt en ny test, bruk morgenurin selv om du egentlig er "over tiden". er den negativ igjen tipper jeg det bare er syklusen din som er litt på bærtur. (du kan jo fortsatt være gravid, hcg nivået har bare ikke steget enda..?) selv om du fikk positiv egglsøning test for 26 dager siden betyr ikke dette nødvendingvis at eggløsning fant sted. kanskje kroppen ikke fikk det til og prøver på nytt igjen nå? du kan jo eventuelt ta en el-test? dette har jeg opplevd selv! (...ømme bryst er også et tydelig EL tegn hos meg). lykke til! du får holde oss oppdatert da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå