Gjest Gjest_frøkena_* Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 før jeg skal komme til poenget så litt for-informasjon. jeg møtte denne fyren på fredag da han havnet på etterfest hjemme hos foreldrene mine her hvor jeg er nå på ferie i 2 uker, jeg kom hit på torsdag. og han ble over natten og morgenen, vi fant tonen og vi hadde også sex og koste oss masse om det var ment for ett engangstilfelle fra hannes side vet jeg ikke, men siden jeg skal være her i 2 uker bare og han bor i oslo, så var det ikke mye mer ment fra min side tror jeg. har i alle år visst hvem han er siden vi er oppvokst på samme plass, men aldri hatt kontakt selv om vi har felles venner og bekjente. en utrolig kjekk fyr er han vell og nevne, og jeg kjenner jeg smiler inni meg når jeg tenker på han, og det kanskje kribler litt også. vi har siden fredagen skrevet en del meldinger over mobil og nettby, og vi var og badet ilag i går sammen med min bror og noen kompiser av han, hvor vi tente bål og fisket etterpå og satt og bare pratet løst og hadde det skikkelig koselig og idag var vi også og badet bare oss to, og vi var alene på badeplassen og det var sååå koselig...snakket om alt mulig rart lenge der vi lå i solen rett ved siden av hverandre. og etterpå dro vi på puben og tok en brus og satt på brygga i solnedgangen og snakket og lo. ingen anspenthet eller nervøshet eller noen ting, fullstendig avslappet og bare kos rett og slett og han er en fantastisk flott fyr under festen på fredag da vi pratet kom han med forskjellige kommentarer om at han ble imponert om ting om meg, og jeg kunne se det på han også. han har også etter den festen foreslått at vi må finne på noe sammen, at jeg "bare må si fra" hvis jeg kjeder meg. jeg er så redd for å missforstå signaler, for jeg skal bare være her i 2 uker trossalt, og han skal være her i 2 mnd. og da reiser han for studier til oslo og jeg reiser hjem til langt oppe i nord, så sannsynligheten for at det skulle bli noe mellom oss er kanskje ikke så stor. så jeg blir så usikker på hva han vil og hva han legger i dette. hvor langt burde jeg selv ta det, og tillate meg og føle og gå. det er de spørsmålene jeg har vansker med og finne svar på. det har jo bare gått noen dager, og jeg merker det allerede begynner og krible litt etter disse 3 koselige dagene med han, og flere dager blir det. så hvordan vite hva han vil ut fra signaler? det beste er vell og spørre han rett ut, men jeg føler at det bli rart og spørre allerede nå...så jeg tar den runden rett før jeg reiser tenker jeg. jeg er også så utrolig redd for å bli såret og tolke ting feil og rett og slett gjøre feil, samtidig som jeg liker denne fyren mere og mere. er også redd for å ha skremt han bort nå! jeg fortalte om ting jeg har slitt med og fortsatt sliter litt med enda, er så redd for å ha "ødelagt" sjansen. jeg skrev vell egentlig mest innlegget her for min egen del....jeg blir jo bare reddere og reddere når jeg nærmer meg forhold emnet. jeg tror jeg også overtolker ting, som at han sa da vi satt på bryggen ikveld og han sa han skulle ta kveld i 10 - tiden sånn at han måtte kjøre meg hjem og han selv dro hjem. det er sommer og man har ferie, 10 - tiden er ikke sent da lissom...han har vært våken til sent på natt nå vet jeg også. da surrer hodet mitt, dro han tidlig fordi han var lei, fordi jeg ikke er hannes type jente, skremte jeg han bort tidligere da jeg fortalte om mine problemer! så nå har jeg bestemt meg for å vente til han tar kontakt først (jeg har vært den som har tatt kontakten og iniativ til og foreslå og møtes da og da) forhåpentligvis i morgen. puuuh...rooo ned nå!! dette ble sikkert ganske rotete men jeg er forrøvrig 21 og han 24 om alderen skulle bety noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå