Gå til innhold

HAALOO?jeg vil også være med!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sigrid_*
Skrevet

kjæresten min og jeg lå på stranda i ettermiddag...da han sier :

"jeg har spurt xx (en felles venn) om han vil være med meg dit den og den dagen"

jeg:"å....så koselig da.... det blir sikkert gøy..."

han: "ja.. gleder meg skikkelig"

jeg: "jaa...... "

senere så spurte jeg om jeg kunne bli med dit da.. siden han ikke viste NOE initiativ til å spørre

han: "men du kjenner jo ingen der... blir ikke moro for deg..."

jeg: "finner vel noen å snakke med? "

han: "det tror jeg ikke"

jeg: "neivel"

jeg forstår hvis han vil ha guttekveld, men da er det vel strengt tatt bare å si det? ikke krumspring om at jeg ikke vil ha noen å snakke med?

dette er en event på et lite sted, der alle kjenner alle og som han vil at vi skal flytte til... hadde det vært så ille hvis jeg hadde fått hilst på noen?...

synes bare det er trist at han er så lite inkluderende, når jeg er stikk motsatt og gjerne vil ha han med når det passer... jeg skjønner jo at dette ikke er noe han vil ha meg med på.. men det har igrunnen vært sånn i de tre årene vi har vært sammen...

nei jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg.. nekter å tro at han skjemmes over meg? men man starter jo å tenke slikt etterhvert?!...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette skjer ofte så er det jo rart. Da må du ta det opp med han. Men hvis det er et engangstilfelle så spiller det jo ikke så stor rolle. Da bør du heller si til han at du foretrekker at han er ærlig og sier i fra når han vil ha guttekveld.

Er det problem så ta det opp med han.

Skrevet

Men hvis dere skal flytte dit må det da bare være kjekt for deg og egentlig begges del at dere begge drar?? :s

Skrevet

Har aldri skjønt hvorfor det er så big deal at typen har lyst til å dra med

kamerater istedenfor dama uten at det er eh, "guttekveld". Jeg hadde ikke akkurat syntes det var så stas at typen krevde å få være med. Noen har rett og slett ikke behov for å dra med seg kjæresten overalt uten å legge noe mer i det.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er nesten så jeg kunne si vær glad for at han forteller deg noe.

Min kjæreste (snart eks tenker jeg) forteller meg ikke engang noe mens vi sitter i samme bil og han motar sms og det blir endringer i planene før han "kaster" meg ut, han kan også si ifra fem minutter før at han reiser til en kamerat en lørdagskveld. Han involverer meg så og si svært lite. Hva skal man med en slik kjæreste?? Og hva skal han med meg??

Skrevet

det er i orden at han har lyst til å dra med kameratene uten at det blir satt i kategorien "guttetur.." men kom opp med en annen grunn enn at "du kommer ikke til å ha det noe moro" der da?...for det er da strengt tatt ikke noe han kan vite...

så lenge forholdet har vart så har han dratt på uutallige gutteturer uten et knyst.. det er heller ikke det som er problemet her....

poenget er at jeg føler at jeg overhodet ikke passer inn i noen av planene han har sammen med sine venner... føler jeg da... jeg kjenner ingen av vennene hans liksom.. mens han kjenner flere av mine.. burde ikke dette vært litt jevnt fordelt?

Skrevet
Det er nesten så jeg kunne si vær glad for at han forteller deg noe.

Min kjæreste (snart eks tenker jeg) forteller meg ikke engang noe mens vi sitter i samme bil og han motar sms og det blir endringer i planene før han "kaster" meg ut, han kan også si ifra fem minutter før at han reiser til en kamerat en lørdagskveld. Han involverer meg så og si svært lite. Hva skal man med en slik kjæreste?? Og hva skal han med meg??

huff.. dette er da ikke normal folkeskikk?

Gjest Gjest
Skrevet

Kan det være at vennene hans ikke helt liker deg?

"Du kommer ikke til å ha det noe gøy", er akkurat den samme unnskyldnignen en kompis av meg bruker når dama helst vil være med oss ut.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

det er forskjell på folk! Jeg er helt enig med deg! Jeg hadde også reagert dersom en kjæreste hadde snakket sånn til meg! altså, at han aldri skulle spurt meg om å bli med, det blir bare for dumt! det er ikke inkludererne og lite hyggelig. Hva om vi ALDRI ba dem med på ting vi fant på med våre venner? det går ikke an :P

stå på jente og fortell han hva du mener!

Gjest slemma
Skrevet

Hei!

jeg er kanskje litt sånn som dere klager over.. jeg har verdens mest inkluderende og søte kjæreste, som spør meg om jeg vil være med han overalt omtrent. Men er desverre både dårlig til å være like inkluderende selv og til å takke ja. Grunnen er rett og slett at jeg trenger alene tid, tid uten han. Men etter en krangel om dette, har jeg nå tenkt å prøve å skjerpe meg. Kan bli vanskelig, siden vi tydeligvis er veldig forskjellige på dette punktet.. Jeg ser gjerne at han gjør en ting en kveld, mens jeg gjør noe helt annet. Han vil være sammen med meg mest mulig og vil at vi skal gjøre ting sammen og sammen venner av oss også helst. Kort sagt er han mye "bedre" sosialt sett enn meg, kanskje... kjedelig.. verste er at han begynner å tvile på mine følelser, fordi det er virkelig ikke det det står på!

Skrevet
Kan det være at vennene hans ikke helt liker deg?

"Du kommer ikke til å ha det noe gøy", er akkurat den samme unnskyldnignen en kompis av meg bruker når dama helst vil være med oss ut.

kameratene som jeg ikke har møtt..? altså for all del..det kan jo være grunnen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...