Snill Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Er det ikke utrolig frustrerende å ha tenkt en tanke, som senere viser seg å være skikkelig god, men så har man ingen bevis på at man har tenkt dette først? Her er i alle fall mitt bidrag, som jeg skrev i et annet forum. Kom til å tenke på det da jeg såg denne artikkelen på Nettavisen. ...og ja, siden ingen andre skryter av meg, så tar jeg med god samvittighet sjansen til å komme med litt selvskryt
Jade Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Du skriver jo selv at Kina allerede hadde gjort det, så da var det vel strengt tatt ikke du som tenkte på det først?
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Æres den som æres bør! Den ideen var aldri din i utgangspunktet. Skam deg.
Snill Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2009 Vel, litt av poenget mitt var at jeg ikke var sikker på om Kina faktisk hadde dette kravet eller ikke. Jeg sjekket ikke veldig nøye den gang. Det var heller rettet slik at den tanken jeg hadde (og som Kina tydeligvis også hadde) burde overføres til Europa m.fl. Noe som også er blitt gjort. Jeg er ikke ute etter å ta credit for først å komme på idéen, men heller bemerke at jeg hadde samme idé selv. Patent hadde jeg nok ikke fått, men idéen var der like fullt. Sløvt formulert innlegg av meg derimot, det skal jeg være enig i.
Gjest Fropessor Snurre Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Husker jeg laget en skisse på et fremkomstmiddel av en type, og spurte faren min om det ville la seg gjøre, hvilket han ikke trodde på. 2 år senere så dukker min idé opp i form av et fremkomstmiddel... Forbasket ergelig egentlig- kunne jo faktisk ha blitt rik på den hvis jeg hadde gjort noe mer enn bare å ha tegnet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå