Timar Skrevet 29. juni 2009 #1 Skrevet 29. juni 2009 Jeg skal være forlover i begynnelsen av august, men mangler kjole, og innså plutselig at jeg begynner å få dårlig tid. Har vært i noen av de vanlige butikkene, og de tar ikke inn noe mer kjoler før i august.. så det må handles av det som finnes! Vært på Agape, der var det en del fint/ok, men dyrt og de hadde absolutt ikke alle størrelser. Noen som har andre forslag til butikker? Både billigbutikker som kan tenkes å ha penkjoler og dyrere butikker (regner med at jeg blir desperat til slutt..) Takker på forhånd!
vilde Skrevet 29. juni 2009 #2 Skrevet 29. juni 2009 Vært på Coast? De har jo mye fint, og får så vidt jeg vet inn nye kjoler 1 gang pr uke. Butikker i 2 etasje på Byporten, en i område rundt Sage kino, og en nede i Bogstadveien. Ellers har de jo endel på Gunerius, vet ikke navnet på butikken. Men forferdelig fæl betjening der da.
Timar Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. juni 2009 Vært på Coast? De har jo mye fint, og får så vidt jeg vet inn nye kjoler 1 gang pr uke. Butikker i 2 etasje på Byporten, en i område rundt Sage kino, og en nede i Bogstadveien. Ellers har de jo endel på Gunerius, vet ikke navnet på butikken. Men forferdelig fæl betjening der da. Ja, vært på Coast på byporten, der hadde de ikke så mye, men kan hende utvalget varierer mellom butikkene? Får ta meg en tur på Dollarosa på Gunnerius ihvertfall
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #4 Skrevet 30. juni 2009 Det var en gang en butikk i Slottspassasjen (midt i mot inngangen til Steen & Strøm) som hadde masse forskjellige type kjoler. Vet ikke om den er der lenger. Tror den het Piano.
Wonders Skrevet 30. juni 2009 #5 Skrevet 30. juni 2009 coast i bogstadveien og ved klingenberg kino. 1
Gjest Ansjoni Skrevet 30. juni 2009 #6 Skrevet 30. juni 2009 Karen Millen på Paleet har masse flotte kjoler.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Chicas og Venner i Jacob Aallsgt på Majorstuen har mange fine sommerkjoler i ulike prisklasser. Warehouse glimter også til med fine kjoler, det er heller ikke helt horrible priser. Karen Millen har masse flott, men der er det jo litt dyrere igjen. Oasis hadde mange fine kjoler til jul, kanskje de har vært like flinke med sommerkolleksjonen?
Gjest EmilyLane Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Jeg ELSKER Warehouse! Så mange fine kjoler, og de ser dyrere ut enn de er (synes jeg).
Gjest SmallTalk Skrevet 30. juni 2009 #9 Skrevet 30. juni 2009 Zara pleier vel også å ha en del fine kjoler.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 30. juni 2009 #10 Skrevet 30. juni 2009 Jeg ELSKER Warehouse! Så mange fine kjoler, og de ser dyrere ut enn de er (synes jeg). ENIG!
Wonders Skrevet 30. juni 2009 #11 Skrevet 30. juni 2009 Karen Millen på Paleet har masse flotte kjoler. Det har du jammen rett i! De koster mye da men...Heller dette enn mye annet fra Agape el hva de kaller seg. Karen Millen har jeg masse klær fra. Ordentlig fine. Stikk innom Eger Karl Johan, det nye kjøpesenteret oxo. 1
Gjest Ansjoni Skrevet 30. juni 2009 #12 Skrevet 30. juni 2009 Det har du jammen rett i! De koster mye da men...Heller dette enn mye annet fra Agape el hva de kaller seg. Karen Millen har jeg masse klær fra. Ordentlig fine. Stikk innom Eger Karl Johan, det nye kjøpesenteret oxo. De har ofte salg der, har fått tak i flere flotte kjoler med 70% avslag
Miel Skrevet 30. juni 2009 #13 Skrevet 30. juni 2009 (endret) Floyd på Grünerløkka bør også nevnes! (Thorvald Meyers gate.) Endret 30. juni 2009 av Miel
Timar Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 30. juni 2009 Tusen takk for svar, jenter! Da har jeg mange butikker som skal testes ut! Var en runde i dag, men en del var allerede stengt. Jeg prøver igjen
Gjest EmilyLane Skrevet 30. juni 2009 #15 Skrevet 30. juni 2009 Ichi på Arkaden er også verdt en sjekk!
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #17 Skrevet 22. juli 2009 Bee you elller noe sånt har også mange fantastiske kjoler og skredder, og ikke så ille priser. Er en utrolig flink vietanemisk dame som driver det. Ligger i akersgaten, om trent der tunellene kommer ut
Strix Skrevet 23. juli 2009 #18 Skrevet 23. juli 2009 Tråden er ryddet iht. KG sine regler. Strix, mod
Gjest Gjest_Synne_* Skrevet 23. juli 2009 #19 Skrevet 23. juli 2009 I 1.etasjen på Paleet har de en butikk som heter Kiman Woman (tror det staves sånn?) Der har de masse fine kjoler. Var dessuten sommersalg sist jeg var innom!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå